Alla inlägg under februari 2014

Av Ellen - 24 februari 2014 23:06

Ja känner att ja måste verkligen ta tag i mitt liv...det är så mycket som ja måste ändra på...för min skull...för barnens skull...för Henriks skull...för mitt liv...för min familj...för mitt äktenskap...ja för det mesta...


Ja måste hitta en väg ut ur detta svarta hålet som ja känner att ja sakta faller ner i...men ja vet bara inte vart ja ska börja...men ja vet i alla fall att det måste ske nåt...o det är nu snarast...det måste ske stora förändringar men i små steg...för att inte virra mig bort...

Av Ellen - 23 februari 2014 17:06

Ja nu idag så var det sista dagen i Sotji -OS 2014...o det har gått bra för svenskarna..de kammade hem hela 15 medaljer sammanlagt i de olika grenarna...


Det vart:


2 GULD



7 SILVER



6 BRONS


O ja tror de flesta kommer speciellt att minnas Charlotte Kallas enorma makalösa slutspurt i damernas stafett där hon tar guld...Sveriges första guld....


Men ja måste erkänna att ja tycker det ska bli skönt nu o få lite uppehåll ifrån all sport o en kan få se lite serier o filmer igen...


Av Ellen - 23 februari 2014 16:37

I fredags så fick en "kompis till mig sitt fjärde barn...när vi var små så var vi jättetajta o lekte jättemycket men ju äldre man blir så är det ju inte ovanligt att man kommer ifrån varandra..man skaffar nya intressen..får nya kompisar..man skaffar barn o familj...ja det finns många orsaker till varför man inte ses som vuxen men självklart så saknar man en del av sina vänner från förr...


 


Men hur som helst så önskar ja henne ett stort GRATTIS o lycka till men den lille...

Av Ellen - 19 februari 2014 23:19

Min pappa betyder väldigt mycket för mig...o ja bäver verkligen för den dagen då han inte finns längre...visst han lever  nu o han ska förhoppningsvis inte fdö på många många många år..men en vacker dag så gör han inte det...


O ja lider med pappa när han har ont o inte orken med sig..önskar ja kunde göra nåt men det är juhans sjukdomar som gör honom svag, orkeslös o plågsam...han har bl.a diabetes, reumatisk värk, inflammation i kroppen..ja tycker så synd om pappa för ja ser ju hur sämre han blir med åren....min lilla pappa...men ja ska alltid finnas vid din sida även om det innebär att ja måste offra nåt i mitt liv...


 


Älskar dig pappa.....igår....idag o för evigt

Av Ellen - 15 februari 2014 23:03

Det är tur att vi gör bättre ifrån oss på OS än vad vi gör när det gäller att utse det svenska bidraget i årets melodifestival för herregud säger ja...o idag var det väl sämst av tre möjliga...


Får se hur låtarna låter i sista deltävlingen men i år så har det inte varit nån som har varit bra som man vill lyssna mer av....men sen är det ju så oxå att i år så är det inte så många stora artister med som det har varit andra år...utan det är mycket nykomlingar...men men...vi får se...


Men en sak är i alla fall säkert o det är att Sverige vill INTE vinna detta året...de betalar nog fortfarande av räkningar sen förra årets ESC...

Av Ellen - 14 februari 2014 21:44

  

 

    Trevlig alla hjärtans dag     

Av Ellen - 11 februari 2014 10:30

Kasta inte bort dem utan använd dem när du ska göra rengöra (putsar) speglar...

Av Ellen - 10 februari 2014 16:30

Doppa dem först i varmt vatten så ska det sen gå lättare att blåsa upp dem....


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards