Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

Nere..

Av Ellen - 6 maj 2009 18:10

Tror ja håller på o hamna i en neråt-svacka...


Flera kvällar har ja varit ledsen o tårarna har bara forsat nerför mina kinder....ja gråter när ingen ser..känner mig usel som mamma...


Tycker ja skäller ofta o för inget på Alice..fast egentligen så kanske ja inte gör det men det känns så...


Ja ber henne om förlåtelse när hon sover...känner mig dum o elak.. känner mig även ensam o ledsen....


Tänker på pappa o det gör mig ledsen att han sitter där ensam...saknar min mamma...ja det är mycket som rör sig inne i huvudet på mig som gör att ja känner mig nere...


Bara av att skriva detta får mig att gråta...kanske det beror på hormonerna...men ändå inte...ja har kännt  så här tidigare o ja vet att det går över...det har det i alla fall gjort  alla andar ggr...


Men det är jobbigt ändå...men ja "återhämtar" mig nog snart...men nu har ja ju fått skrivit av mig lite o då känns det lite bättre....

 
 
Truddelutt håller om

Truddelutt håller om

6 maj 2009 19:46

Kan oxå känna sådär ibland. Man gråter för minsta lilla. Men det är skönt att få gråta av sig man mår bättre efteråt sedan.
Och jag tror absolut att du är en jättebra mamma!!! Lovar!! Alice kan inte ha en bättre mamma!!
Passa på att skriva av dig här så du får ur dig det du behöver få ur dig. Kan oxå kännas bättre.
Varma kramar!!!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

6 maj 2009 22:42

Jag ska också vara där 11:30:o)

Kram!

http://barnlangtan.bloggagratis.se

 
fia0411

fia0411

7 maj 2009 09:24

Känner så väl igen mig. Första graviditeten var lugn, andra så stormade känslorna. Förklarade för både make och son flera gånger att jag mår upp och ner hela tiden och inte rår för det. Sa åt dom att dom inte skulle bry sig om mig om jag var arg, sur eller grinig. Maken kom på den smarta saken att muta mig med go glass när det var som värst. Ställde glassen på bordet och sedan backade de iväg,ha ha.
Men det funkade fin fint :)

http://fia0411.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ulrika

8 maj 2009 19:46

Jag är också i känslosvallningar...
Kan gråta för ingenting o på jobbet får man ju hejda sig o skärpa till sig...
Det kan vara jobbigt, men ändå skönt o känna o veta att det beror på graviditeten... ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - Tisdag 6 feb 14:57

Vi har ju skaffat skatter o det har verkligen inte varit nån dans på rosor (varför man nu säger så för det rosor är ju taggiga o jävliga) men hur som så har det inte varit bra..det började med att ja kastrerade katterna o då visade det sig att på den...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 16:45

Herregud...ja nu kan vi i alla fall inte säga att vi inte fick en vit jul eller vinter för den delen...men känner att det räcker nu...just nu så har vi 5 plusgrader solen har lyst och en hel del av snön har försvunnit men också gett stora vattensamli...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 15:47

Här är det sjukstuga deluxe..nja kanske inte riktigt så illa men det har varit..började med att Livia fick lite ont i huvudet o halsen i torsdagskväll..kände sig inte jättesjuk på fredag men valde att stanna hemma o det var väl tur det för POFF från ...

Av Ellen - Tisdag 16 jan 14:39

Halva januari har gått o det var över 1 månad sen som ja skrev nåt här...sa att ja skulle bli bli bättre på att skriva o det såg vi ju hur det gick med det....men å andra sidan så kan man ju inte tvinga fram nåt att skriva om, om man inte kan vill el...

Av Ellen - 9 december 2023 15:11

Endast 22 dagar kvar av 2023...även detta året har varit en speciellt år..så mycket elände som har hänt/händer i Sverige och i övriga länder...krig...dödskjutningar...bränder av olika de slag...ja det har varit så mycket neagtiva händelser så man ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards