Alla inlägg den 18 december 2009

Av Ellen - 18 december 2009 17:05

  

Av Ellen - 18 december 2009 16:32

Nu ska ja ta o ge Livia lite mat sen ska ja åka o hämta Alice som är hos en kompis...hon följde med dit direkt efter dagis..

 

Ska även börja med maten..idag blir det file´o potatisgratäng...

Av Ellen - 18 december 2009 16:15

Ja då var det dags igen att börja med nåt av alla dess olika saker som finns..

 

Men hur vet man egentligen vad som är bäst för just mig???

 

En sak vet ja i alla fall o det är att p-spruta är absolut INGENTING för mig...

 

Den fick ju min kropp att "sluta" fungera o sen klarade ja inte av närkontakt..

bara en kram kunde få mig att må dåligt...fick nästan panik..drog mig undan all närkontakt men ibland så fick man stå emot för en kram måste man väl kunde ge eller?? så ingen mer p-spruta för mig....

 

Men ja funderar på att ev prova på p-stav eller spiral men då skulle ja vilja veta om det är bra eller dåligt??

 

Vet att det är olika från person till person... det finns ju alltid för o nackdelar..

 

Men ja skulle bara vilja veta hur det har varit för de som har testat eller använder sig av nåt av dessa hur det är/varit för dem...


Tacksam för alla svar....

 

  

Vill inte ha fler barn...inte nu i alla fall...

 


Av Ellen - 18 december 2009 16:10

Imorgon så ska ja o barnen åka till Karlstad....

 

Vi ska fira kompisen´s son som fyllde 1 år den 16 dec....vi ska även fira hans farmor som fyllde år den 30 nov...

 

Ska även byta julklappar...så imorgon startar julen för vi öppnar paket då vi byter så man får se vad de tycker osv..

 

Ska få smörgåstårta....o troligtvis så blir det väl tårta eller nåt annat mumsigt till kaffet...hoppas ja...

 

Henrik ville inte följa med så han åker till Dalarna över dagen o träffar några kompisar från tiden han jobbade där...de kommer att prata 200 % ko-snack o det som hör till...vilket inte intresserar mig så då är det ju bra att vi kan dela på oss...

 

O tillfredställa våra behov på olika håll...  

Av Ellen - 18 december 2009 16:08

  

Av Ellen - 18 december 2009 16:06

Vet du vad det är för några siffror???

 

Vad, när eller hur ska man använda dessa??

Av Ellen - 18 december 2009 16:01

Har haft lite ont i kisseriet ett par dagar nu..men så idag tog ja tag i saken o gick till doktorn..

 

Har inte lust o vara "sjuk" under julen så ja tänkte att ja passar på nu idag...men som vanligt så visade det ingenting...men de skulle ändå skicka iväg det på odling...

 

Har varit med förr (2-3 ggr) att det inte har varit nåt på vårdcentralens test men sen har det varit pencillin som gällt när de har skickat vidare på odling...

 

Min snabbsänka var lite högre än normalt...min låg på 12 o den skulle ligga på 5 eller 7..ja kommer inte ihåg just nu...

 

Men ja får avvakta till veckan så får vi se vad odlingen säger...kanske det inte visar nåt då heller....vad vet ja...

 

Men en sak vet ja o det är att det får bli tranbärsjuice under helgen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards