Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Ellen - 15 maj 2009 15:36

Hade inte tid o skriva nåt igår så det får bli idag istället...



Igår skulle min mamma ha fyllt 57 år om hon hade levt...istället fick vi gå till minneslunden....ja, pappa o Alice...



Det är tur att man inte kan se in i framtiden för vem kunde tro att vi skulle besöka minneslunden flera ggr per år....o speciellt när nån så nära ligger där...



Man tar ju som sagt en dag i taget...men för pappa är det jobbigt...han berättade igår att han mår väldigt dåligt..är orolig o ja allt....



O det gör verkligen ont i en att höra o sen veta att man inget kan göra...ja önskar ja kunde på nåt sätt få allt att bli bättre men ja kan ju som sagt inte trolla...



O ja önskar varje dag att nåt mirakel ska ske...att de andra syskon skulle bry sig...att min lillebror tar tag i sitt liv....o blir/gör nåt vettigt så att pappa inte behöver oroa sig dag o natt för honom.....



Vad ska ja göra för att få pappa må bättre???..ja känner mig så maktlös...men han vet att ja finns där...o det är mig han pratar me do

det är ju bra men det är jobbigt ändå att man inte kan trösta, vara där när han som mest behöver en....



Men ja försöker så gott ja kan men man kan undra om det räcker????



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards