Alla inlägg den 16 april 2010

Av Ellen - 16 april 2010 22:10

Jag är kanske inte söt, inte sexig, inte perfekt kropp, inte snygg, inte vacker, inte heller killarnas första val! Men jag är ta me fan mig själv!!! Det finns inte en till som jag!   

 

Våga vara dig själv !!

 

 

 

Om du är gift, sambo eller tillsammans med den finaste mannen på jorden, Låt oss på detta sätt ge våra män det erkännande som de behöver!

 

JAG ÄLSKAR MIN MAN ♥

 

 

Jag är Kock, hushållerska, förälder, domare, lärare, barnsköterska, sjuksköterska, Reparatör, Piga och jag ger tröst o trygghet. Jag har ingen semester, inga lediga dagar och ingen sjukledighet. Jobbar hela dagar och ibland Också nätter. Är underbetald och överarbetad. Berätta Om ditt jobb är tuffare Än mitt!

 

JAG ÄR MAMMA!!!!

 

 

För mitt barn, innan du var avsedd, ville jag ha dig. Innan du föddes, älskade jag dig. Innan du var en timme gammal, skulle jag dö för dig. Detta är miraklet av livet.  

 

Jag älskar mitt/mina barn mer än livet självt!

 

 

Av Ellen - 16 april 2010 13:04

Kokt potatis o fisk i ugnen...

 

På fisken har ja svamp...tomat o hollanaiesås...

Av Ellen - 16 april 2010 12:36

Solen skiner o det är en fin dag...men varför måste det blåsa så in i norden???

 

O det är ju inga varma vindar precis....

 

  

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards