Alla inlägg den 6 december 2011

Av Ellen - 6 december 2011 21:57

Ja som ja skrev i ett tidigare inlägg så ska ja ju åka på semester imöra o då innebär det att ja kommer inte blogga på flera dagar..men då vet ni ju anledningen...


Så ja säger bara ta hand om er o på återseende...

 

  KRAM KRAM  

Av Ellen - 6 december 2011 10:27

Ska ja o Henrik iväg o äta julbord...sen tycker ja det räcker med julmat (vi var ju iväg i söndags oxå) tills det är dags på självaste julafton...


Det är gott med julmat men som sagt inom rimliga mängder men så är det ju med allt...o det är ju synd o tacka nej när man blir bjuden...  

Av Ellen - 6 december 2011 10:16

Det är vad min dag mestadels går ut på idag...vika kläder..lägga dem i resväskan(or) o sen stryka från ta med listan..ja hoppas verkligen inte att ja har glömt nåt men det brukar ja inte...men det är alltid så här innan ja reser...


Ja gör alltid en listan för gjorde ja det inte så skulle ja definitivt glömma en MASSA saker...


Men det mesta kan man ju köpa om man skulle behöva...ja borde känna mig vid det här laget o veta att ja brukar inte glömma nåt av värde...o det slutar alltid med att ja har för möe med mig när det gäller kläder..


Så i år tänkte ja om ja tar o lägger fram allt ja skulle vanligtvis packa ner o sen bara ta med hälften så skulle ja nog ändå ha för möe med mig...men utav nån anledning så tror ja att ja ska söla ner mig så ofantligt mycket när ja är borta så ja måste nästan ha med 2 tröjor per dag....o ja sölar inget mer när ja är borta fast det är väl detta med att när man är hemma så är det så självklart att man har ombyte men är man borta så är det ju bara det man har i resväskan som gäller...


Men det som är viktigast på hela resan är ju passen o pengar...det andra kan man ju köpa egentligen men man vill ju lägga fickpengarna på annat än innehållet i en resväska....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards