Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Ellen - 25 juni 2012 14:21

Ja skulle verkligen behöva eran hjälp...


Som ja har skrivit tidigare så håller ja på o anordnar en möhippa...vi ska vara hemma hos mig..på min altan men om vädret tilllåter så tänkte ja ha lite lekar...det ska inte vara krångliga utan enkla lekar som alla kan delta i...här är några av mina förslag:


* slå i en spik på minst slag/kortast tid


* kasta 3 bollar i en hink på ett visst avstånd


* flytta ärtor med ett sugrör från en tallrik till en annan...flest ärtor på en viss tid vinner


* fyllda vattenballonger i en hink med vatten som man ska plocka upp med munnen men man får inte ta dem i knuten o flytta dem till en annan hink..


* Säckhoppning


* Tipspromenad


Sen skulle ja behöva tips om små uppdrag till bruden som hon ska göra men som inte kräver så mycket material då budgeten är begränsad...några av mina tips:


* måla ett porträtt av den blivande maken...


* frågor att svara på om den blivande maken..



    


Men ja vill ha fler förslag så SNÄLLA hjälp mig...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards