Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Ellen - 18 juli 2013 23:36

Min pappa har varit här i nästan 1,5 vecka men idag kom dagen ja verkligen avskyr....känner en klump i magen o en o annan tår rinner nerför kinden (i min ensamhet)...inför dagen då han måste åka hem..


Idag var det den dagen...


Så imorgon när ja vaknar så kommer det inte vara nån pappa i köket som kokar gröt...eller lyssnar på radio (sällan ja lyssnar på radio eftersom vi har en tv i köket så blir det som en "radio" istället) eller som skraplar i skåpen o frågar efter det o det...


Ja hatar denna dag..ja vet att det går över men ja kan inte rå för att ja blir ledsen...o min pappa tycker likadant men tyvärr så måste han ju åka hem till sitt...men ja hoppas att han snart kommer tillbaka...troligtvis i början på sep..


Ja tycker om att ha min pappa här.....barnen oxå..ja Henrik oxå men han jobbar ju så det blir ju inte riktigt detsamma för honom....


Älskade pappsen...lova att komma snart tillbaka....vi saknar dig redan..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards