Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Ellen - 5 juni 2014 16:47

    


Årets första….o troligtvis inte den sista..så nu får det bli rejält med smörj eller sitta i skuggan...


Varje år bränner ja mig någonstans på kroppen….det är ju inte alltid man planerar att vara ute så man smörjer in sig innan eller att man har solkrämen med…


Som nu t.ex…ja skulle hjälpa Henriks faster med att framkalla kort från nätet..o detta gjorde vi ju inne så då behöver man ju knappats nån solkräm men sen efteråt ville hon bjuda på fika o den ville hon självklart avnjuta i trädgården mitt i solen…


Så på eftermiddagen var ja alldeles röd där ja inte hade haft linnet…o just då gjorde det inte speciellt ont men AJ några dagar senare då det började läka ihop..det kliade nåt så kolisalt mycket o sved samtidigt så ja trodde ja skulle gå åt emellanåt..


Men tack o lov så börjar det bli bra nu…så nu gäller det o planera sina möten…men ja brukar vara noga med att smörja in mig o barnen eftersom vi inte har nåt pigment att prata om o blir därefter lätt brända men ibland så blir det andra planer o då kan det bli så här...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards