Alla inlägg den 23 januari 2016

Av Ellen - 23 januari 2016 13:00

Sista deltävlingens artister:

  • Martin Stenmarck med låten ”Du tar mig tillbaks”

  • Panetoz med låten ”Håll om mig hårt”

  • Frans med låten “If I were sorry”

  • Linda Bengtzing med låten “Killer girl”

  • Dolly Style med låten “Rollercoaster”

  • Eclipse med låten “Runaways”

  • Molly Sandén  med låten “Youniverse”

Av Ellen - 23 januari 2016 12:30

Deltävlingens tredje omgång av artister:

  • Oscar Zia med låten ”Human”

  • SaRaha med låten ”Kizunguzungu”

  • After Dark med låten ”Kom ut som en stjärna”

  • Lisa Ajax med låten “My heart wants me dead”

  • Boris René med låten “Put your love on me”

  • SMILO med låten “Weight of the world”

  • Swingfly feat. Helena Gutarra med låten “You carved your name

Av Ellen - 23 januari 2016 12:15

Deltävlingens andra omgång av artister:

  • Victor och Natten med låten ”100%”

  • Krista Siegfrids med låten ” Faller”

  • Molly Pettersson Hammar med låten ”Hunger”

  • Patrik Isaksson, Tommy Nilsson & Uno Svenningsson med låten ”Håll mitt hjärta hårt”

  • Isa med låten “I will wait”

  • Wiktoria med låten “Save me”

  • David Lindgren med låten “We are your tomorrow”

Av Ellen - 23 januari 2016 12:00

Ja då var det dags igen..årets melodifestival 2016..o först ut är Göteborg med dessa artisterna:

 

  • Mimi Werner med låten ”Ain't no good”

  • Samir & Viktor med låten ”Bada nakna”

  • Robin Bengtsson med låten ”Constellation prize”

  • Ace Wilder med låten “Don't worry”

  • Anna Book med låten ” Himmel för två”

  • Pernilla Andersson med låten ”Mitt guld”

  • Albin & Mattias med låten ”Rik”

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards