Alla inlägg den 5 september 2018

Av Ellen - 5 september 2018 08:15

Ja kan inte säga att ja inte är nervös....ja inte nervös för själva provtagningen  men för svaret....så det blir väl några oroliga veckor innan man verkligen vet..


Fick veta igår att bekant till mig har cellförändringar i ena bröstet...hon skulle på koll idag...det behöver inte vara nåt allvarligt (o ja hoppas verkligen att det inte är det) men ja kunde inte inte låta bli o tänka att "tänk om ja oxå får ett sånt besked"..


Vet att hennes situation inte har nåt med mig o göra men tankarna snurrar ändå o det har hänt så mycket i ens liv att en tror mer o mer på det värsta...minns ärligt talat inte när nåt i mitt liv verkligen vart bra eller gick som det skulle...


Kan alltid hoppas att ja får ett positivt besked efter mammografin...ja alltså att ja är frisk o att de inte hittar några konstigheter..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards