Alla inlägg den 14 november 2021

Av Ellen - 14 november 2021 10:15

Idag för 13 år sen så skrev ja mitt livs första blogginlägg...


Mitt allra första inlägg löd så här:


Det är första dagen....i bloggandet menar ja..

 

Ja har nyss skaffat mig denna blogg..alla pratar om olika bloggar men ska ja vara ärlig så vet ja inte så mycket om det...mer än att det är som en dagbok på nätet..

 

Men ja får väl ge den en chans...vem vet...det kanske passar mig alldeles utmärkt...

 

Kram

 

Tyvärr så skriver ja inte lika mycket nu som ja gjorde de första 4-5 åren ..varför vet ja egentligen inte...för det är ju kul o skriva o tiden har ja väl egentligen..ja inte alla dagar men nog så ja skulle kunna ta mig tid några minuter då o då.....

 

Ja säger att ja ska bli bättre men det är som om nåt håller mig tillbaka...varför ska ja bli bättre är att ja tror ja skulle må bättre inombords om ja fick skriva av mig lite av det ja bär inom mig...ja skriver för min skull men sen om det ja skriver kan hjälpa, inspirera, få folk glada eller vad det nu kan vara tycker ja bara är en bonus...

 

Men vem vet....kanske 2022 blir mitt genombrott...värsta bloggåret med en massa saker att skriva om..det får tiden utvisa...

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards