Alla inlägg den 2 maj 2023

Av Ellen - 2 maj 2023 11:25

Det är så mycket som pågår just nu i mitt/vårt liv så ja vet varken ut eller in....sen är det denna ovissheten o maktlösheten som är värst...man vill inget annat än o bar skrika rätt ut...har ju haft så här till o från i flera år men det blir värre o värre..eller det kommer oftare nu o sitter i längre än vad det gjorde för bar nåt år tillbaka..


Kännt av detta ett tag men nu den senaste tiden så har ja haft ett ihållande tryck över bröstet/hjärtat o ja vet inte hur ja ska göra för att få det o försvinna...vet inte hur ja ska lösa det som gör så att ja mår så här....


Tårarna är ständigt nära...trycket känns mer o mer...måste andas flera ggr om dagen för att inte tappa fotfästet o falla ner gråtandes...förra veckan fick ja nog en liten panikattack..ja var SÅÅÅÅÅÅ nära att börja gråta i en möbelaffär...ja bara sköljdes över med en massa känslor...tryck över bröstet...andades snabbare men ja lyckades få kontroll över situationen..försökte lugna ner mig själv...andades..djupa andetag så ja behövde inte lämna butiken o ja kunde genomföra det ja kom för...men det var jobbigt...

 

Har haft såna här känningar förut ett par ggr men en vacker dag så brister det nog o ja kan inte hålla tårarna tillbaka...en gång fick ja t.om gå in på en toa o gråta för det vart för mycket....


Sen är ja så JÄVLA ensam så ja bär ju allt inom mig....ja ska vara den som stöttar...tröstar..hjälper...försöker

fixar o löser problem etc  men vem tar hand om mig....vem gör detta för mig??? 


Ingen...för ja har ingen vid min sida som ställer upp för mig...som tröstar mig när ja är ledsen...hjälper mig upp när ja faller...försöker se det från mitt håll...löser mina problem eller åtminstonde kan hjälpa mig??


O det verkar ALDRIG ta slut...blir den ena saken efter den andra o ja vet inte hur länge ja ska orka!!!

 

Se bara nu så forsar tårarna nerför kinderna o ja känner mig så ensam, ledsen, maktlös o värdelös för ja kan inte få det "onda" att försvinna..o sånt som ja verkligen borde tycka är kul känns inte alls kul...utan mer att ja gör det för att ja måste..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards