Alla inlägg den 8 april 2009

Av Ellen - 8 april 2009 17:14

Då var det onsdag igen o då är det lekgympa som gäller för Alice...så det är väl bäst att vi gör oss i ordning så att vi inte kommer försent..


Ha en bra kväll för detta är det sista inlägget för idag...


Tack o hej- leverpastej

Av Ellen - 8 april 2009 17:10

Av Ellen - 8 april 2009 17:09

Av Ellen - 8 april 2009 16:29

Hur gick det för er??


För mig gick det inte så bra för ja ska betala tillbaka 716 kronor :-) men det kunde ju ha varit värre...men det kunde ju oxå ha varit bättre..


Får blinka snällt åt gubben så kanske han betalar den åt mig....

Av Ellen - 8 april 2009 15:53

Ikväll så kan det vara FBK som kammar hem guldet..när de möter HV71 i den femte matchen...



HEJA FÄRJESTAD....TJAAA LA LA LAAA...HEJA FÄRJESTAD...TJAAA LA LA LAAA.....



Håller tummarna att det är värmlänningarna som vinner kvällens match..








Av Ellen - 8 april 2009 15:25

Idag så har det regnat i princip hela dagen...men hellre det än en massa snö...


Idag så har ja varit till min praktikplats o presenterat mig o de verkade vara trevliga...ja ska vara med småbarn...det kommer nog bli kämpigt att gå upp med tanke på att ja inte har jobbat på 1 år snart men det ska gå...


Ska jobba mellan 8:45-16 varje dag men Alice får gå på dagis mellan 8-16:15..så hon kan äta frukost på dagis så man inte kommer dit precis när de sitter o äter..för hennes del så blir det bäst så...


O ja tror hon blir glad att hon ska få äta frukost o mellis med de andra barnen för det är ju inget som hör till vanligheten...

Av Ellen - 8 april 2009 00:01

Sova nu...


Känner mig trött...o mina ögon är alldeles ömma..av alla tårar...kan inte garantera att det inte kommer att komma fler innan ja somnar...


Bara ja tänker på pappa så känner ja hur läppen börja darra o mina ögon börjar "pulsera" för att vilken sekund som helst låta tårarna komma...


Hoppas ja mår bättre imorgon....ska åka o hälsa på pappa på lördag hade vi tänkt..o ja hoppas att ja kan ge honom lite glädje den dagen då

vi berättar att vi ska ha barn igen..


Se där...där kom tårarna...


Men ja hoppas det i alla fall...för ja vet att han har varit bekymrad för mig när min kropp inte har funkat o missfallet o så...därför känns det extra roligt att få berätta det för honom...att hans "lilla" prinsessa som han kallade mig som barn äntligen har lyckats...


Önskar att mamma kunde fått vara med om detta...men hon kanske redan vet...kanske hon sitter där på ett moln o ler o ser ner på oss...


Nej, nu ska ja försöka släppa tankarna o försöka sova lite..


God natt o tack för att ni finns...det känns bättre när man har fått skrivit av sig lite o veta att ni finns där för mig...även om ja inte känner er..så hjälper ni mig...


TACK....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards