Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Ellen - 23 maj 2010 21:48

Fick denna fina award av underbara söta gulliga Ninna....tusen tack....

 

  

 

Så här fungerar det:


- Kopiera "awarden" till din blogg.
- Länka till den som gav dig awarden.
- Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
- Välj 7 andra bloggare som du skickar awarden till och länka dem.
- Skriv en kommentar i deras blogg så att utmärkelsen uppmärksammas.

 


 

Så här kommer 7 (o/)intressanta fakta om mig:

 
1. Ja funderar på vad ja ska göra när mammaledigheten tar slut...vill inte bli "uttvingad" på nåt jobb....men har heller inga förslag på vad ja vill göra...gick det så skulle ja vilja vara kvar inom vården men det går tyvärr inte...att starta något eget lockar med inom vad är frågan???


2. Ja har några "tvångsbeteenden" eller vad man nu ska kalla dem....det är att ja måste alltid skaka täcket innan ja går o lägger mig....kan inte ha en bit lakan uppe utan det måste vara täcke o lakan....det andra är om ja har varit i frysen som står i garaget då måste ja "stänga dörren" x antal ggr....ja räknar medans ja trycker på dörren...men hur långt ja räknar är olika från gång till gång....spisen måste ja kolla om ja ska åka bort....först åt ena hållet o sen åt andra för att se så ingen knapp är på...(men det är bäst att även påpeka att detta är inget som styr mitt liv o det är inte utförs inte i överdrift)
 
3.
Ja måste skriva checklistor....kan t.ex inte åka o handla o tro att ja ska komma ihåg vad ja ska ha....ska vi åka bort så har ja checklista för mig o för barnen annars så har ja ingen koll alls...o ja måste dubbelkolla så ja verkligen har med allt...

4. Ja står inför ett väldigt stort val....vill ja ha fler barn eller är ja nöjd med dem ja har???

5. Ja gråt den 13 maj...saknade efter mamma gjorde sig påmind..det bara kom över mig...kan bero på att hon skulle ha fyllt år den 14 maj....vitsippor får mig att tänka på mamma...när vi var små så plockade vi alltid det till mamma när hon fyllde år.....

6. När ja dör så vill ja kremeras o begravas på minneslunden där mamma ligger men det är inte pga det utan det är där ja är född o uppvuxen...ja inte på minneslunden nu utan på orten...på min begravning så vill ja att de spelar "Kärleken är" med Jill Johnson o "Fields of gold" med Eva Cassidy... 

7. Ja har inte varit påverkade/full sen min möhippa för snart 3 år sen...

 

 

O ja ger Awarden vidare till dessa sju underbara,goa,gulliga,snälla bloggerskor:

 

Anneli   

 Frida

 Ida

 Jenny

 Jessica

 Sofia

Sist men absolut inte minst så ger ja tillbaka en till dig Ninna ...


Av Ellen - 23 maj 2010 21:43

Skulle bara titta in o säga hej....

 

  

 

Med oss är det bara bra....anledningen till att ja inte har skrivit på ett tag är att ja inte har haft tid...o när ja väl har haft tid så har ja haft total bloggtorka.... inte haft nåt att skriva om...

 

Men ja ska ta mig i kragen o bättra mig....inte idag men under veckan som kommer....ja lovar...

 

Natti natti!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards