Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Nu har ja fått det bekräftat...

Av Ellen - 18 april 2011 22:33

Han är kär......i mig...


Förra året så skrev ja ett inlägg om att ja hade en beundrare...en kompis till mig har en lillebror..o det var första gången vi träffades o han vart tydligen "kär"..


Men ja trodde att det var väl alkoholen som "pratade" då han var rejält full men sen fick ja veta i efterhand av hans syster att han tänkte på mig o tyckte om mig o ja var så god, söt, underbar etc etc..


Ja fick höra en hel del info ifrån hans syster o självklart så kändes det smickrande att en annan man ens ser åt en annan....man har ju som sagt inte varit ute i svängen på ett tag...


Men allt eftersom så vart det tystare om detta o ja antog att "känslorna hade svalnat" men ja hade tydligen fel...


För typ en vecka sen så skaffade han Fb o vi vart vänner....o iförrgår så chattade vi lite o han säger helt appropå:


-Ja om du inte redan vet, du är go du..


O det kan man ju tolka lite på olika sätt då man även kan använda dessa orden till nån som är klumpig..


-Så ja frågade är ja?? på ett bra eller dåligt sätt??

 

O han svarade:


-På ett bra sätt självklart men tyvärr så är du väldigt upptagen...


Men sen vart det nåt krångel som vanligt på Fb så vi kunde inte prata mer men ja skickade ett meddelande till honom o frågade om det var så att han var/är intresserad av mig eftersom han skrev som han gjorde att det var tråkigt att ja var väldigt upptagen o idag fick ja svar..


Så här skrev han som svar på min fråga:


"Ja det syftar på att du är gift o det ger dig även svar på andra frågan. Om du varit singel så hade jag garanterat tjatat på dig om att få träffa dig igen, kanske visat att en nykter A ev. kunde va nåt att ha..."


Ja kan inte rå för att ja känner mig smickrad o glad....ja är ju trots allt inte mer än en människa..bara för att ja är gift så är det inga fel o få känna åtro o uppskattning från nån annan..bara det håller sig där...


O ja har inte tänkt att offra/äventyra mitt äktenskap bara för att få uppleva nån sorts spänning ..ja älskar Henrik...mina barn o mitt liv trots att man klagar ibland....


Men ja tänker ändå njuta av denna stund att ja...som sagt att ja kan än idag fånga en annan mans intresse...


MEN är bäst att tillägga...ja har INTE o ja TÄNKER INTE leka med hans känslor på nåt vis...han vet att ja är gift..o ja har varit ärlig från början o det vet han...ja tänker inte utnyttja hans känslor på nåt vis utan han vet vad som gäller o skulle det bli nåt så tänker ja klart o tydligt berätta hur det hela ligger till...


Men hittills så har det inte vart speciellt krävande...fast ja vart förvånad att han fortfarande "kände nåt" för mig...för det har ju gått typ 9 månader sen vi sågs för första gången...

 
 
Ingen bild

glidaren

19 april 2011 04:13

Singel eller inte singel.. alla behöver bekräftese o uppskattning, utan att det behöver leda till mer :)
Njut bara..o sug åt dig av det han sa :)

Ellen

19 april 2011 10:50

Tack...o ja det tänker ja göra..

Lite extra uppskattning i vardagen är inge fel...o få det från en annna man känns som sagt smickrande...

 
Jenny

Jenny

27 april 2011 09:36

Jag minns när du skrev om det:o) Blir ju en liten gulkant på tillvaron, en sådan bekräftelse är faktiskt inte dumt. Du är bra som är ärlig mot honom, så du gör inget fel. Njut av det säger jag också (även om det är lite synd om honom så klart;)

KRAM

http://www.barnlangtan.se

Ellen

27 april 2011 20:28

Ja det känns ju inte fel även om ja tyvärr inte (för hans del menar ja) kan besvara hans "känslor" men han vet hur det ligger till o ärlig har ja varit hela tiden o tänker vara...

Tänker inte "leka" med hans känslor...hatar människor som utnyttjar andra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - Tisdag 6 feb 14:57

Vi har ju skaffat skatter o det har verkligen inte varit nån dans på rosor (varför man nu säger så för det rosor är ju taggiga o jävliga) men hur som så har det inte varit bra..det började med att ja kastrerade katterna o då visade det sig att på den...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 16:45

Herregud...ja nu kan vi i alla fall inte säga att vi inte fick en vit jul eller vinter för den delen...men känner att det räcker nu...just nu så har vi 5 plusgrader solen har lyst och en hel del av snön har försvunnit men också gett stora vattensamli...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 15:47

Här är det sjukstuga deluxe..nja kanske inte riktigt så illa men det har varit..började med att Livia fick lite ont i huvudet o halsen i torsdagskväll..kände sig inte jättesjuk på fredag men valde att stanna hemma o det var väl tur det för POFF från ...

Av Ellen - Tisdag 16 jan 14:39

Halva januari har gått o det var över 1 månad sen som ja skrev nåt här...sa att ja skulle bli bli bättre på att skriva o det såg vi ju hur det gick med det....men å andra sidan så kan man ju inte tvinga fram nåt att skriva om, om man inte kan vill el...

Av Ellen - 9 december 2023 15:11

Endast 22 dagar kvar av 2023...även detta året har varit en speciellt år..så mycket elände som har hänt/händer i Sverige och i övriga länder...krig...dödskjutningar...bränder av olika de slag...ja det har varit så mycket neagtiva händelser så man ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards