Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Ellen - 24 augusti 2011 22:00

Då var slutligen den vänskapen över!
Att man inte bara kan va ärlig...det värsta jag vet är oärlighet...
en sak är att förfina sanningen, men att lägga till?? Nej, fy fan!!
Det klarar jag mig utan.. Så fram tills den dagen du kan va ärlig mot mig och sluta lägga på så mycket, har vi inget mera säga varann du och jag...

Dra åt skogen, jävla badrumsvåg....!



 

Av Ellen - 24 augusti 2011 15:47

   

Ja o en kompis tänkte anordna en barnloppis i september...folk får boka bord o sen så säljer man det som har med barn att göra....kläder, leksaker, böcker, filmer m.m


Ja hoppas att folk nappar på våran ide....vi satte minst 6 anmälningar för att kunna genomföra det hela...o eftersom ja o L ska vara med så behövs egentligen bara 4 ytterligare anmälningar...

 

 




Av Ellen - 24 augusti 2011 15:41

Tog äntligen tag i saken o framkallade en massa kort...855 kort (inkl x antal dubbla kopior)...så idag kom sista sändelsen...brevbäraren måste ha funderat (om det har varit samma som kört varje dag) när det kommer kort efter kort efter kort....


Imorgon så borde det komma ännu en sändelse...har beställt tackkort från min lillebrors student...så den borde komma imöra eller senast fredag....


Så idag har ja suttit o datummärkt alla korten o lagt dem i ordning...så nu är det bara insättningen i album som är kvar....men ja tror inte ja har album så det räcker till alla korten men ja får väl sätta in så långt det går...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards