Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Ellen - 30 augusti 2011 00:18

En ung blondin från Stockholm var desperat o skulle dränka sig från Skeppsbron.

 

Då kom en snygg sjöman förbi o sa att han skulle till Amerika o att han kunde smuggla med henne på båten. Hon följde med sjömannen o smög ombord på båten på natten.

 

Varje natt kom sjömannen med mat till henne o sen älskade de passionerat till gryningen. 3 veckor senare upptäcktes hon av Kaptenen.

 

-Va gör du här frågade han?

 

- "Jag får mat o resa till Amerika mot att en sjöman får ligga med mig".

 

- Då har han verkligen lyckats, för det här är Djurgårdsfärjan...

 

 

 

 

1000 män tillfrågades vad som var det skönaste med att bli avsugen. 2% svarade mjukheten, 3% porrigheten, 95% tyckte mest det var skönt att det blev tyst en stund!!!!!

 

  

Mamma , varför sitter du naken och hoppar på pappa varje kväll?

 

Mamman svarar - Jo ,jag försöker bara få bort all luft han har i magen!

 

- Helt onödigt jobb, svarar sonen, för varje morgon kommer grannkärringen och sätter sig på knä och blåser upp honom igen...

 

  

 

Bonden kom till kvarnen för att tippa av och mala sin skördade säd. När han gick bakom vagnen för att fälla ner baklemmen och lossa säden ramlade den ner rakt på stortån, som blev krossad.



I sjuksängen tyckte han det var så konstigt att sköterskorna fnittrade och försökte se under täcket, alla ville tvätta honom.



Tills han läste sin egen journal:



"Vid sädestömning råkade lemmen falla ner och krossade stortån."


 



 


Det var snöstorm å Blonda Bettan körde vilse. Hon fick inte panik för hon kom ihåg sin fars ord:



"Råkar du ut för en snöstorm så vänta tills det kommer en plogbil å följ den".


 


Ganska snart kom plogbilen å hon följde den ca 1 timme. Till slut stannade den, å föraren undrade vad hon gjorde??


Hon berättade då vad far sagt. Föraren nickade.....och sa:


-Jag är klar med IKEA:s parkering nu. Ska du med till MAXI oxå?..


 



  


 


 


Två äldre gubbar sitter i bastun. Den ene säger förvånat:
- Vad i helvete Gösta!! Är du rakad??
- Ja, kan han inte stå upp så ska han fan i mig inte ligga bekvämt heller!

 

 

 

 

Passageraren i baksätet i taxin knackar plötsligt föraren i ryggen.Föraren får då panik, kör upp på trottoaren, välter en papperskorg och krossar ett skyltfönster.



- Förlåt att jag skrämde er, flämtar passageraren.



- Det är inte ert fel, säger föraren..Det är första gången jag kör taxi. De senaste 25 åren har jag kört likbil.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards