Alla inlägg under juli 2013

Av Ellen - 3 juli 2013 00:05

   Var på fisketävling i lördags o kammade hem silverpokalen..kom 2:a i damklassen...


Grattis till mig 

Av Ellen - 2 juli 2013 16:13

Ja var klumpig som barn men ja vette fan om det har blivit så möe bättre med åren...


Ja har en fot som ja har stukat sjuttioelva ggr..dock inte så allvarligt att ja har skadat den så ja har behövt läkarvård men ja har stukat den rejält flera ggr så ja har fått hoppat på kryckor..då var det tur att vi hade några på lager..


Men hur som helst så har ja väldigt lätt för att vricka till den..spelar ingen roll om det är jämn eller ojämn mark....opps så kan ja ligga där...


O detta hände ju såklart idag...skulle hämta Livia på dagis...kliver ut bilen o är på väg...wooooppppssss!!!!


Så ligger ja där raklång..o hade ja varit själv så hade det varit en sak men nu var ju Livia ute o även några andra barn men det värsta var väl att 2 fröknar såg mitt fall...pinsamt..nja något..ja undrar var fröknarna tänkte o hur möe de ville skratta men de höll god min medans ja var där i alla fall...


Men ja  "låtsas" om som om inget hade hänt o att ja inte alls hade ont trots att både ben, arm o fot pulserade..


Aj aj aj....


Så när vi kom hem fick Livia (hon ville det själv..inget ja tvingade henne till) plåstra om mig samt tvätta mina skrubbsår på armbågen o knät...


Så att bli vuxen innebär inte att man blir mindre klumpig...men det var stenarnas fel...det låg en liten hög med stenar..stora som färsk potatis ungefär...o dem såg ja inte förrän ja trampade snett över dem..



Av Ellen - 1 juli 2013 23:02

Idag fyller en kompis till mig 42 år samt en annans kompis lille son 3 år ..det vart ingen firing idag utan det blir längre fram...nästa veckan med andra ord...o då vi ska fira ännu en kompis som har fyllt år..


Men idag grattar ja den blivande 3-åringen o 42-åringen med ett hipp hipp HURRA!!!


 


Grattis på födelsedagen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards