Alla inlägg den 6 april 2014

Av Ellen - 6 april 2014 16:00

Var laddad för en blöt utekväll med min bästa kompis..vi skulle dricka, dansa, flörta o ha jäkligt sköj…

Men tyvärr så vart det inte så….min kompis svek mig för en killen innan kvällen ens hade börjat…det var en kille hon kände som hon hade strulat med till o från i flera år….


Men vem vet hur mitt liv skulle ha sett ut nu om ja inte hade gjort det där valet för 13 år sen…att ja gick ut själv på krogen…ja har inte svårt att prata o definitivt inte när ja har sprit i kroppen så ja ställde mig i kön o samtalade med allt o alla..kom in på krogen o ja pratade, dansade o drack o hade skoj….


Även om ja inte minns alla detaljer under kvällen  så minns ja  i alla fall att ja  träffade en kille där…men va ja inte visste då var att denna killen skulle finnas kvar i mitt liv 13 år senare…


Ja har aldrig lämnat ut mitt telefonnummer till killar ja träffade…ville inte att de skulle ringa…o lämnade ja nån gång ut så hittade ja på ett nummer…men nåt inom mig måste ha sagt att denna killen har nåt speciellt… kan vara nån att satsa på..för till honom lämnade ja rätt nummer…


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards