Alla inlägg den 16 november 2010

Av Ellen - 16 november 2010 22:33

Har idag fått oral behandling av två fantastiska kvinnor......den ena sög och den andra iakttog och fotograferade......bägge gillade läget.....så även jag.....inga hål i sikte .....ett sant nöje att gå till tandläkaren....synd att det dröjer 1 1/2 år till nästa gång.....

Av Ellen - 16 november 2010 22:08

Har bokat hotellrum mellan den 18-19 dec...för då ska ja o Henrik åka till Karlstad på julshopping...ser fram emot det..bara han o ja..på tu man hand o självklart en massa miljoner människor till..

 

Men det ska bli skönt att komma ifrån allt o alla...det har varit möe på nätterna på sistonde som har stört ens nattsömn på ett eller annat vis...Alice som inte kan sova o kommer o väcker mig....Livia har tappat nappen o slutar inte skrika förrän man har gett henne en ny...robotarna (de som mjölkar korna) har larmat i tid o otid i fler veckors tid...

 

O ja känner att ja o Henrik skulle behöva lite egen tid för varandra...vi går i samma spår dag ut o dag in...det måste in lite ny luft om man säger så..

Av Ellen - 16 november 2010 22:02

För ett ögonblick så slog tanken mig att tänk om ja skulle åka bort...alldeles själv...nja inte helt själv utan ja har ju nån kompis med mig....men vart skulle ja resa o med vem??

 

Har ja råd o resa?? skulle ja inte sakna barnen o Henrik?? kan ja åka på egen hand o hitta med mitt kassa lokalsinne...skulle ja resa inom Sverige eller skulle resa gå mot nya äventyr??

 

Tanken har även slagit mig att ja kanske skulle åka bort med Alice...o vi skulle ha med oss en varsin kompis o sen så skulle resa vara i sk barnens tecken men ja vet inte...många ????? så vi får se...

 

Ja skulle ju kunna höra mig för om vi hade nån som skulle kunna tänka sig att följa med...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards