Alla inlägg den 24 november 2010

Av Ellen - 24 november 2010 23:11

Tills tomten kommer o knackar på våra dörrar o säger:

 

- HO HO HO....Finns det några snälla barn här???

 

Vi får se hur Livia kommer att reagera på tomten...o sen får vi hoppas att granen får stå kvar för Livia är verkligen en klåfingrig nyfiken liten tjej o sen hon började gå så når hon o kommer fram till saker o ting allt lättare...



För att fixa lite stäming inför kommande helger....på söndag är det ju dags att tända första adventsljuset...


Av Ellen - 24 november 2010 22:41

Idag är det 2 år o 10 dagar sen som ja startade min blogg...det har skrivits mycket under dessa 2 åren...det har varit  mycket glädje..många skratt...

tyvärr alltför många tårar...en hel del oro...kännt sorg o saknad...vart en hel del biler o humor....o ibland så har man haft absolut inget att skriva om...

 

Men det som är det bästa med bloggen är de underbara tjejerna som ja har träffat..tack vare bloggen..det är ni tjejer som är det bästa...NI ÄR BÄST o tack för allt...


  



Så här löd mitt allra första inlägg 14 nov 2008:


Det är första dagen....i bloggandet menar ja..


Ja har nyss skaffat mig denna blogg..alla pratar om olika bloggar men ska ja vara ärlig så vet ja inte så mycket om det...mer än att det är som en dagbok på nätet..


Men ja får väl ge den en chans...vem vet...det kanske passar mig alldeles utmärkt...


Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards