Alla inlägg den 30 december 2010

Av Ellen - 30 december 2010 00:55

Årets näst sista dag har nu börjat...ca 1 timme gammal...

 

Hoppas att det blir ett bra slut på 2010 o ja hoppas att 2011 blir ett bra år för mig o för mina nära o kära.....

 

God natt o ifall ja inte kommer in nåt mer under detta året så vill ja här med önska er alla ett riktigt

 

GOTT NYTT 2011

 

  

 

 

Tack för allt under detta året...från kramar till tips, råd o ideér....hoppas på ett ännu bättre bloggår nästa år...

 

Kram på er alla som stöttat mig o peppat mig i både vått o torrt...tack för att ni finns mina underbara bloggvänner...ingen nämd ingen glömd...

 

Men ja vill även tacka alla er andra som läser (tittar in) till min blogg...alla är välkomna..gammal som ung...

 

Av Ellen - 30 december 2010 00:16

  

Anders Bagge (jurymedlem i Idol) o Cecilia Ehrling

 

  

Figge Norling (skådespelare) och Oksana Spichak


  

Frank Andersson (fd brottare) och Charlotte Sinclair

 

  

Hannah Graaf Karyd (fd artist) och Calle Sterner

 

  

Jessica Andersson (artist) och Kristjan Lootus


  

Helena Lundbäck (ryttare) och Jonathan Näslund

 

  

Alexandra Pascalidou (programledare) och Ludwig Jerkander

 

  

Björn Ranelid (författare) och Maria Lindberg

 

  

Denise Rudberg (deckarförfattare) och Tobias Wallin

 

  

Alexander Rybak (artist) och Malin Johansson

 

  

Tina Thörner (rallykartläsare) och Tobias Karlsson

 

  

Andreas Weise (artist) och Sigrid Bernson

 

 

Undra vem som kommer vara årets stelbente dansare??

 

Ja tror det kommer att vara Frank eller Björn (kanske båda två)...men vi får se om ja har rätt eller inte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards