Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Ellen - 4 juli 2010 20:00

Ja idag är det dagen efter...orkar inte berätta om gårdagen utan det får bli vid ett annat tillfälle....

 

Idag har det varit en mycket låååååååååååååååååååååång dag....har inte sovit många timmar....sov hemma hod N o T inatt....fick dela säng med N o att ja inte smälte bort...

 

Herregud vad vamt det var i rummet...o inte kunde man öppna fönstret för då fylldes rummet med en massa mygg....ingen fläkt i taket o duntäcke...att ja inte dog... man vart ju alldeles yr i kroppen samt att N snarkade så kopiöst attefter ca 3 timmars slumra....vaken...vridning...lite lätt buttning på N...slumravaken....vridning o en pulserande huvudvärk så gick ja upp...

 

Gick ut på altan...

 

-Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh *drog in en massa härlig luft..* det var svalt o skönt....det hade regnat så det var så underbart...tog några huvudvärkstabletter som ja en stund senare spydde  upp men det gjorde nog susen....

 

La mig på soffan på altan..drog en handduk över mig för det var lite kyligt att ligga utan o somnade genast...o så där sen ett par timmar...

 

Vid halv 10 så gick ja upp...duschade o kände mig genast bra möe piggare o fräschare...åt frukost tillsammans med T o barnen....N ville sova en stund till..

 

Vid 12-tiden så åkte T iväg (för han hade ju inte varit ute på galej dagen innan utan varit hemma med barnen) o köpte mat..det vart hamburge-

tallrikar...efter maten så vart det kaffe...

 

Sen har dagen gått åt till att vänta....vänta....vänta...vänta på att ruset i kroppen skulle dunsta så att man kunde åka hem så vid halv fem tog ja mitt pick o pack o åkte hem...köpte med pizza o nachotallrik som ja o min underbara familj åt...

 

Men dagen idag har verkligen varit lååååååång....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards