Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Ellen - 20 juli 2010 15:10

Ja skrev ju för ett tag sen om en kärlekskrank igel ja hade efter mig när vi skulle ut...då vi hade tjejkväll...

 

Tydligen så har han inte glömt mig....för han var ute med sin syster nu i helgas o då kom den helgen på tal (då vi var ut) o sanningen kröp fram...

 

Han berättade vad snäll....gooo..söt  osv ja var...så fast att han sa att han inget mindes dagen efter så gjorde han det....tjejen han deppade för är nu ett minne blott men hur seriös han tycker om mig vet ja inte...

 

Men ja bryr mig heller inte..för ja har mitt o är inte ett dugg intresserad av honom....man ja ska inte sticka under stolen o säga att ja inte är smickrad...för det är ja...

 

Se men inte röra...ja är ju bara en människa så att få känna lite åtrå från nån annan känns smickrande

Av Ellen - 20 juli 2010 14:59

Idag "fyller" Livia 9 månader...helt otroligt att om bara 3 månader så fyller hon 1 år....1 helt år....vart har den tiden tagit vägen???

 

Ja tycker det känns som det var igår hon låg i min mage...o snart fyller hon 1 år..

     

Puss o kram älskade Livia...

Av Ellen - 20 juli 2010 14:45

Ja vet inte om det har hänt nåt eller om han bara är på tur...men lillkatten har inte kommit hem....han var hemma igår kväll men sen dess så har ja inte sett honom så det är lite oroväckande...

 

Han brukar komma hem på morgonen dag efter men inte en skymt av honom...o det är ju bekymmersamt om det har hänt honom nåt eftersom han inte är 100 %-ig sen olyckan för 1,5 vecka sen...så vem vet....

 

Sist han var borta så kom han ju inte hem förrän efter 3 dagar o då var han ju ganska illa däran...

 

Håller tummar o tår att han kommer hem oskadd...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards