Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Ellen - 12 augusti 2010 21:58

Först så ska ja tacka för grattishälsningarna ja fick på min födelsedag....

 

Ja som ni har sett så har ja inte skrivit på ett tag...har heller inte varit inne o läst vad ni har haft för er....har tagit bloggsemester men kommer nog snart tillbaka igen....när Alice börjar skolan...det gör hon den 23 aug...då ska hon börja 6-års verksamheten eller nollan som den oxå kan kallas för...

 

Med mig är det bara bra...eller rättarde sagt med oss är det bara bra...Livia växer o blir stor...igår satte ja upp henne i kö för dagisplats....hu hu hu..*snyft* vill inte men ett måste...har sökt fr.om den 10 jan 2011....så det är ju några månade kvar....

 

Idag så har ja o barnen varit till Karlstad o hälsat på N o barnen..min syster o hennes dotter kom oxå dit..likaså S med sin lille son..V var oxå där...så vi hade en trevlig dag med god mat/fika o en massa tjatter....

 

Nu sitter ja här o skriver några rader...barnen sover o Henrik är på möte...men ja kommer inte skriva nåt nu om min semster men det kommer....sen är det upp till er om ni vill läsa eller inte...

 

Ha en fortsatt trevlig sommar...  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards