Alla inlägg den 29 september 2010

Av Ellen - 29 september 2010 20:44

Imorgon om allt går enligt planerna så är det Ullared som står på schemat...men ja måste säga att ja har varit o är nervös....ska berätta varför..

 

Jo i lördags så var vi ju hem till Henrik´s bror som fyllde år..åt o drack o satt o pratade om allt mellan himmel o jord till K säger att magsjukan har börjat härjat på hennes jobb o att en på hennes jobb hade fallit ihop på fredagen för att hon mådde så dåligt...

 

O om nån har missat detta så är ja väldigt hypokondriker när det gäller just magsjuka...bara nån säger magsjuka så nästan känner ja mig sjuk osv...

 

Så detta var ju inte roligt att höra efter att ha suttit brevid K i x antal timmar o även ätit hennes mat....så ja hann knappt hem förrän ja hivade mig på vitpepparen o svalde ner x antal vitpepparkorn...

 

För ja vill inte bli sjuk..varken nu eller sen men speciellt inte nu när ja ska åka till Ullared,...

 

Så igår när vi gick o la oss så började Henrik´s mage att föra en massa oväsen o det nöp till genast i magen på mig att oooppppsss nu är det magsjuka på g..osv så ja kan erkänna att ja sov inte så bra inatt...ja ja vet att ja är löjlig o superhypokondriker...

 

Men sen imorse när ja vaknade så var det min mages tur att föra en massa oväsen..det mullrade o hade sig i stort sett hela förmiddagen o ja började se Ullared allt längre bort...

 

Men nu är det inget...hoppas ja verkligen inte...kan bero på att ja har druckit möe kaffe (ja intalar mig det i alla fall)...o att det är nu dags för min mage o säga ifrån....för som det verkar nu så är det ja o mitt gäng så drar till Ullared imöra...

 

O skulle det vara så att man skulle få magsjuka så hoppa ja att det inte blir under torsdag o fredag....men ja hoppas slippa denna sjukdomen för all framtid..



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards