Alla inlägg den 17 november 2011

Av Ellen - 17 november 2011 22:04

Idag var det begravning för min mormor...måste nog säga att detta var nog den mest "enklaste" begravningen jag har varit på..det var inte jobbig....kände inte ens "darr i läppen"..vet inte om det berodde på att ja egentligen inte kände min mormor eller om begravningen helt enkelt var "enkel"...


Men helt tårfritt var det dock inte...o det var framme vid kistan....den jobbigaste biten på hela begravningen tycker ja....men då kom det några tårar men det var mer pga att min bror vart ledsen...sen pappa o då vart ju ja ledesen för att de var det...o samma sak var det för både pappa o min syster...


Så egentligen grät vi för att den andre grät....så hade inte min lillebror blivit ledsen så hade nog ingen av oss gråtit... men det är ABSOLUT INGET FEL på att visa sig ledsen o man är DEFINITIVT INTE svag...


Men nu är detta i alla fall gjort....bouppteckningen är på fredag nästa vecka....får se om ja åker dit..beror bl.a på om ja får barnvakt....


 

  Vila i frid mormor  

Av Ellen - 17 november 2011 21:49

Skrev i ett tidigare inlägg att ja skulle på ett homeparty som hette Living and room...men det visade sig vara fel för så hette det inte utan det hette: Zelected by Houze men ja antar att de innehåller ungefär samma stuk på varor...


Det var i alla fall det mysigaste homepartyt ja har varit på....det var tända ljus överallt...fint uppdukat...

pyntat osv allt var med grejer från försäljningen..


Så man fick se hur fina de olika lyktorna var tända...hur fint man kunde duka med porslinet de sålde o hur man kunde blanda färger osv....


Köpte två ljuslyktor...runda som "bollar"...får ta ett kort på dem när ja får dem...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards