Alla inlägg den 24 november 2011

Av Ellen - 24 november 2011 00:01

Kanske det är mig det är "fel" på....att ja är feg o inte vågar...


Läste om  "Bonde söker fru" att Pär-Ola o Louise (den tjejen han valde i programmet) förlovade sig efter 5 dagar han hade gjort sitt val....varför så bråttom...


Stod även nåt om bröllop...öhhh varför skynda på??


O just i såna här program där man tävlar om att hitta kärleken kan man ju fråga sig hur väl känner man varandra..o vad är det för fel o testa sig fram...ja att man tar ett steg i taget...lär känna varandra mer inpå djupet...träffar varandras vänner o släkt..umgås...testar att bo ihop...för att sen ta steget att flytta ihop på heltid innan man förlovar sig, gifter sig o framför allt skaffar barn...


Speciellt kändisar är ju duktiga på detta men säkert vi vanliga människor oxå men eftersom det inte står om oss i tidningen så vet man inte hur många det egentligen är som gör så....


O hur ofta hör /läser man inte att han/hon säger att han/hon är kvinnan/mannen i mitt liv...kan inte leva utan x....vill gifta mig o skaffa många barn bla bla bla....för att sen nån vecka senare kan man  läsa att de har gått isär...


Själv så väntade ja 1 år o 4 månader innan ja o Henrik flyttade ihop.....fast vi förlovade oss efter 1 år...gifte oss efter 6 år o fick första barnet efter 3 år...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards