Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Ellen - 10 februari 2011 23:01

Har nu provat en ny smak ifrån Loka...man kan ju undra hur många smaker det finns o hur många ytterligare det tänker komma??

 

Men hur som helst så har Loka gett ut en ny smak: vattenmelon/citron...

 

Ja tyckte den var riktigt god...det smakade vattenmelon...inte mycket dock men man kände smaken...

 

  

  

 

Så ja ger den          av fem möjliga....

Av Ellen - 10 februari 2011 22:07

Vart man än ser så är det vitt vitt vitt....snö i massor...idag har det snöat precis hela dagen...men det hindrade inte mig o ta barnen o åka till Karlstad...var som sagt till Ikea med min syster o hennes dotter..

 

Först så åkte vi till Ikea...skulle inte ha nåt (min syster ville det) så därför vart det bara 2 saker...

 

O det var inte servetter o värmeljus utan detta:

 

  

 

  

 

Det var allt ja köpte på Ikea men min syster köpte lite mer...sen var vi till Bergviks shoppingcenter o strosade runt lite...handlade på Maxis innan vi åkte hem till systeryster o fikade på semmeltårta...mmm gott gott...

 

Nej nog om shopping det var ju snön ja pratade om...

 

Idag så har det säkert kommit  ner 2 dm snö....men just nu så är det uppehåll...det gick bra o köra i detta väglaget..det är när man kommer in på småvägar som inte har så möe trafik som det blir svårare att köra...

 

Som t.ex när ja skulle åka från min syster...då får man åka upp för en liten backe o sen svänga..siktet är väldigt begränsad så man kan inte hiva sig ut...men deär körde ja fast så ja fick backa köra fram backa köra fram backa o sen lyckades ja komma iväg....utan att bli påkörd....

 

Imorgon så skulle S o hennes lille son komma hit om inte det var busväder så vi får hoppas på att det inte är det då utan att de kan komma hit....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards