Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Ellen - 18 oktober 2012 22:47

Visste inte vad ja skulle kalla detta inlägget för..så det fick bli vilse i hjärnkontoret med förklarningen att ja känner mig vilsen i livet....virrvarr i hjärnan...olika känslorna som åker upp o ner, fram o tillbaka som i en berg o dalbana...



Ja ja vet inte vad som ÄR rätt eller fel eller vad som BLIR rätt eller fel...vad är MITT val....vad BLIR resultatet...VART hamnar ja o hur SLUTAR det hela...


Ärligt talat så börjar ja förstå folk mer o mer hur det kommer sig att många mår psykiskt dåligt...ja ses väl som en person med ett starkt psyke o att ingen sätter sig på mig...en kvinna med skinn på näsan...som  sätter ner foten om nåt är fel...det är så som många ser mig som...som ja vet..som har sagt det till mig...


Antingen så är ja en duktigt skådespelerska eller så har de fel på synen..för det inte så ja ser mig själv...


Inte just nu i alla fall...nu är det så mycket som händer i mitt liv...så mycket som står på spel...så mycket avgörande för framtiden..o ja har ingen koll för fem öre...


Ja är inget kontrollfreak men ja vill gärna ha lite koll på saker o ting men  just nu så hänger ja i en skör tråd o bara väntar på att den sköra tråden ska lossna/gå sönder o ja ska falla...men hur långt?


Ja ser i nuläge inget ljus...absolut inget..utan bara tomhet o mörker...motgångar som är som en labyrint...

känns som ja bara irrar runt runt runt o finner inte vägen ute...


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards