Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Ellen - 19 maj 2012 23:35

1. Hur ser ert drömboende ut?
Oj vilken svår fråga...ja har faktiskt ingen aning..skulle vilja ha en sk festlokal o en stor gå in garderob annars så har ja väl iganska nöjd med det ja har...jo en städerska som kom 1 gång i veckan skulle uppfylla ett mitt drömboende...


2. Vilka länder har ni besökt?
Frankrike...Egypten...Österrike...en snabbis till Ungern...Danmark...Norge...Finland...Kanarieöarna.

..Tyskland (tror ja fick med alla)


3. Om ni skulle vinna 1 miljon kronor, vad skulle ni vilja göra?
Resa....göra nåt speciellt för pappa..hyra en buss o åka till Ullared o shoppa loss...starta eget...


4. Har du varit hemligt kär i någon ? (Typ kändis, kompis?)
Ja det har ja..


5. Vilken är er drömbil?

Ska ja välja en sportbil så får det nog bli en Ferrari..fast det närmaste ja kommer är en tur i en Porsche...


6. Vad jobbar ni med idag och vad är ert drömyrke?
Arbetslös men ja skulle vilja öppna en liten butik..


7. Vad är ert favoritklädesplagg?
Svarta byxor o tröja..


8. Hur ser er drömjul ut?
Tillsammans med mina nära o kära..go mat o dryck...granen lyser o är fint pyntad...klappar under granen som tomten sen kommer o delar ut...julmusik..alla är glada o skrattar o ler....


9. Om du hade obegränsat med pengar, vad skulle du vilja göra på din semester?
Bo centralt så man kan ställa bilen..åka taxi om det skulle behövas...gå på vilken restaurangen som helst utan att behöva kolla priserna först....beställa förrätt, varmrätt o efterrätt...


10. Skulle du vilja ändra något du varit med om i ditt liv?
Ja gud ja...det finns så mycket i mitt liv som ja skulle vilja ha ogjort men ja skulle inte vilja dra tillbaka klockan o gå miste om allt bra ja var varit med om...men om ja hade fått ändrat på saker o ting så skulle ju min mamma vara kvar i livet...men man måste se framåt...men självklart så finns det saker man skulle vilja ändra på om det gick..


11. Vad är det pinsammaste du gjort i ditt liv?
Hmm...ja ja gör möe pinsamma saker...men kan inte komma på nåt just nu..en pinsam gång var kanske när ja bjöd upp en kille en gång på krogen o han tackade nej av nån orsak...gick iväg o några minuter senare så bjöd ja upp en annan kille (trodde ja i alla fall) tills det visade sig att det var samma kille...han sa nåt i stil med att : du har redan frågat mig (med ett leende på läpparna).. men trots min onykterhet (ja ja var inte full så det var ingen fara så utan lider tyvärr "bara" av dåligt minne) svarade  ja snabbt: Ja ja vet men tänkte att du kanske hade ändrat dig...(log lite o gick sen min väg)


Ja detta var mina frågor o svar för denna gången...kommer mer en annan gång....men när är det ingen som vet...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards