Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Ellen - 31 maj 2012 00:07

Sista dagen i majmånad...31 maj 2012...kom o tänka på att mina katter fyllde år den 27 maj....tyvärr vart den ena påkörd för 8 år sen idag...han vart bara 2 år...hans bror vet ja inte vart han har tagit vägen...han försvann förra året i mitten på maj...


Trodde han tog "semester" o skulle komma tillbaka..så ja vet inte om han lever som "vildkatt"..eller om han vart omhändertagen av nån annan...eller om även han vart påkörd...men vi fick många år tillsammans med honom...9 år...han skulle ha fyllt 10 år nu den 27 maj...


Men han o hans bror var bland det bästa som hade hänt mig...de var två alldeles underbara katter som var omtyckta av alla...folk frågade hur ja hade gjort för att få såna underbara kelsjuka katter...o när den 1:a katten dog så sörjde hans bror länge...o det gjorde så ont i mig o se det...han la sig inte i vardagsrummet på över ett halvår...

annars så var det där de alltid låg...tätt tätt ihop...


Men han återhämtade sig o vart den där underbara katten igen..men nu är även han borta...o ja vet inte vart/vad som har hänt honom...saknar honom väldigt mycket men ja kan inget göra...ja hoppas bara om det nu är så att han vart påkörd att han dog på en gång...så han inte led...


Men vi fick många fina underbara minnen ihop...o ja har många fina bilder på dem båda...de kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...o ja är så glad att de kom till oss men vi kommer aldrig få två så underbara katter som de igen...


  Älskar o saknar er både...  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards