Alla inlägg den 11 april 2016

Av Ellen - 11 april 2016 11:59

Ja ja kan inte liksom sätta fingret på det men det är nåt som får mig att dra öronen åt mig…ja kräver nån sorts bevis…innan ja riktigt vågar tro på det…


För att dra historian ganska kort…


Min lillebror är tillsammans med en tjej…men de har gjort slut o blivit ihop ja ja vet inte hur många ggr..


Hon har pratat med mig om deras förhållande o det låter si…o sen har ja även pratat med min bror om deras förhållande o då låter det så…han har berättat om saker som hon har skrivit/sagt som fått mig att reagera…hon kändes väldigt ostabil o nästan lite sjuklig när ja fick veta hur hon hade gjort/sagt…hon hade inte ett normalt beteende tycker ja…


Nu är inte min bror kanske den enklaste att förstå sig på eller att vara tillsammans med men detta var nåt konstigt…nåt  utöver det vanliga…


Men hur som så fick ja veta av min bror att hans tjej ev va med barn…okej visst så kan det ju va…men det konstiga i det hela var ju att hon inte ville testa sig trots att min bror har sagt till henne att hon måste ta ett test om hon nu misstänker att hon är gravid…


Veckorna gick…inget test togs….hon tog kontakt med mig igen via fb o efter ett tag så fick ja veta att så kanske det var..men ännu inget test…


Då kom liksom frågorna i huvudet på mig:


Varför testar man sig inte om man nu misstänker att man ev är gravid??


Eller är det så att hon är gravid men vill dra ut på det så länge som möjligt så det blir försent att ta abort om nu fallet skulle vara så??


Är hon verkligen gravid eller spelar hon bara för att min bror ska stanna hos henne (de hade ju självklart gjort slut för sjuttioelfte gången när detta dök upp) eller har hon aldrig varit gravid men försöker bli det så att han stannar hos henne??


Frågar man hur långt gånget det är så känns det lite flyktigt…svarar typ i v 12-13…frågar man om hon har varit till bm o när bf så får man liksom inget större svar än typ i sep..ja men när i början, mitten eller slutet??


De har gått ut med ”nyheten” till en del men ja känner mig fortfarande tveksam om det verkligen är så att de ska ha barn??


Frågade häromdagen om de hade fått nån tid än för ul men även här fick ja inget svar…


O enligt henne så skulle det ha varit 2 foster från början men att den ena dog…hon fick magont o hade fått åkt in akut där de hade sett detta…men detta skulle ha skett innan min bror hade fått ”bekräftelse” på om hon var gravid eller inte…


Sen berättade hon att hon har fått missfall förr så man visste ju inte hur detta skulle sluta..o ja så är det ju..men när hon sen klagar på magont igen o inte kollar upp det tycker ja känns märkligt…


Så ska ja tro på detta så vill ja se ett ultraljud med ett datum från nutiden eller nåt annat bevis som säger att det är sant..


O ja hoppas innerligt att hon inte ljuger för att enbart få behålla min bror utan hon pratar sanning för trots detta ”misstaget” så gläds min bror åt detta även om han kanske inte riktigt gjorde det i början..men när man är vuxen så vet man ju vad som kan hända om man göra vissa saker som kan ge konsekvenser…så det är bara o gilla läget..om det nu är så..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards