Alla inlägg den 28 november 2008

Av Ellen - 28 november 2008 08:23

Tänkte ja skulle skriva ner några rader innan det är dags o köra Alice till dagis...sen ska ja åka hem till pappa..


Ska hjälpa honom inför morgondagen...som ni vet..så var det ju imorgon som han skulle ha 60-års kalas...så vi ska iväg o handla, duka o så, så allt är klart tills imorgon så pappa slipper springa runt som en gnu...


Fast det kommer han säkert göra i alla fall...stressa in i det sista...men kan ja hjälpa honom med det mesta så är ju det bra så slipper han göra det i alla fall...


Igår satte ja upp mina ljusstakar, stjärnor o lite annat smått o gott..o dagen innan så strök ja o fick upp mina gardiner...det är mysigt när man får sätta upp...men ja har ännu inte tänt stakarna utan det får bli till helgen...


Nej, nu måste ja göra mig klar...men ja hoppas att ni får en bra dag...


Tack för mig o på återseende...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards