Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Ellen - 16 juli 2009 22:43

Har inget att skriva om...känner mig alldeles för nere för att kunna skriva så det är lika bra att ja går o lägger mig o hoppas på att ja mår bättre imorgon....


O skulle ja inte vara inne nåt på bloggen imorgon så behöver ni inte vara orliga att nåt ska ha hänt utan ja har väl kanske nåt annat för mig....


Kram o tack för att ni finns....

Av Ellen - 16 juli 2009 22:22

Henrik o Alice sover...så ja sitter här alldeles ensam...kan inte hålla tårarna borta.....det har varit en otroligt jobbig dag idag...


Ja vill inte känna så här...ja vill vara glad o känna mig lycklig...men just nu så känner ja mig bara ensam o så himla ledsen....troligtvis så mår ja bättre imorgon...men det är då det...


Det är vid såna här tillfällen som tankarna kommer....man funderar på allt mellen himmel o jord....man blir osäker för i stort sett allt....ja saknar min pappa...ja önskar att mamma vore här....


Tänk om man fick vara i mammas famn..o hon skulle trösta en o säga att allt kommer bli bra....men när man sen inser att det inte kommer att hända så blir man bara mer ledsen o ännu fler tårar rinner nerför  kinderna....



Av Ellen - 16 juli 2009 14:01

En ängel bor i Ditt inre.
Ingen kan se henne !
Ingen vet om henne !
Men hon finns i Ditt hjärta.

Hon ger dig tröst, hon ger Dig stöd när än Du behöver.
Hon finns alltid där för Dig, i glädje och i sorg.
Hon finns där när dina tårar rinner,
men även då du av glädje och lycka strålar.

Ängeln fick Du när Du föddes
av dina förfäder i himmelen !
Av de som älskar Dig
mer påtagligt än själva livet.

Med ömhet och värme vakar hon över Dig livet ut.
När dina dagar en gång tar slut,
då följer hon Dig hem till de Dina.

Hon överger Dig aldrig.
Hon finns hos Dig genom livets alla dagar.
Hon ger Dig kraft och glädje.
En ängel inom Dig bor.

Av Ellen - 16 juli 2009 13:41

Idag har ja nog överskott av hormoner....känner mig nere o sååååå ensam....



Ja messade till några kompisar ifall de hade lust o umgås lite...men den ena jobbade o den andre var på tur...så här sitter ja ensam....nja inte helt då eftersom Alice oxå är hemma..



Men om en timme ca så kommer farmor o hämtar Alice..de skulle gå på tur o plocka smultron...sen blir det väl säkert att Alice o farmor hänger ihop ett tag...skönt för Alice att hon får nåt att göra...



Ja vet inte vad ja ska hitta på...Alice har snart varit hemma 2 veckor av 5 möjliga...o det märks....det är vid såna här tillfällen som man verkligen inser vad bra det är med dagis....



Men för en annan så är det jobbigt....ja blir lättare sur....ledsen....

tårarna kommer för ja känner mig så ensam o övergiven men vet att det går över men just nu så känns det jobbigt....


Känner mig ensam i världen...ingen annan är såååååå ensam o övergiven som ja...(fast ja vet att det inte är så men det känns så)


Stackars lilla mig......*snyft*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards