Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

Titta vad ja har fått...=0)

Av Ellen - 30 augusti 2010 21:51

Fick denna fina award av Sofia...

     

Tusen TACK.....

 

 

Man ska skriva 7 saker om sig själv...

 

1. Ja varken röker eller snusar...

 

2. Ja tycker inte om häxor på film i t.ex rysare...

 

3. Ja har en beundrare...

 

4. Ja har blivit "modern"..har skaffat mig en systemkamera (skulle få köpa mig en i födelsedagspresent från Henrik o barnen så i lördags var ja iväg o köpte en)..

 

5. Ja tycker om att anordna fester/middagsbjudningar för mina nära o kära...

 

6. Ja har sökt till "Halv åtta hos mig" 2-3 ggr...

 

7. "Tappade" (drog ut) mina sista mjölktänder när ja var 15 år...

 

Ja detta var lite (o)intressent info om mig..

 

Regler:

 

Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.


Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.


När man får den så ska man skriva 7 intressanta saker om sig själv
och sedan ge awarden till 7 (eller till så många som man vill) andra bloggare Skriv till dem att de fått award...


O nu var det min tur o skicka denna award vidare o även ja tänker "bryta" den genom inte skicka den till sju utan till tre st o de tre är:

 

1. Sofia såklart (det var ju från henne ja fick den fina awarden ifrån)

 

Motiveringen: hon kämpar o står på för att vara alla till lags så hon glömmer bort att ta hand om sig själv...hon skriver bra..o det är roligt att få vara "en del av hennes familj/liv"...o att hon har varit ett stöd för mig o är fortfarande..

Glöm inte bort att ta hand om dig själv....kram

 

2. Jenny


Motivering: Hon har funnits (på nåt sätt) vid min sida hela tiden..varit ett otroligt bra stöd när ja verkligen behövde det..kanske det beror på att hon oxå har kämpat för att uppnå drömmen om ett barn...även om ja inte känner henne (irl) så känns det som att ja gör det...dels för att vi har följts åt under våran kamp o sen att hon skriver så inlevelserikt att man blir en del av det hon skriver om..hon har fått mig att skratta,le o gråta....hon är en underbar, fantastisk o gullig tjej som ja hoppas få ha kvar i mitt liv länge..

Tack för allt...

 

3. Ninna


Motivering: Även hon har varit ett otroligt stöd för mig när ja har varit ledsen, nere, orolig etc....även hon vet hur det är o vilja ha nåt men inte har uppnå det (än)... men en vacker dag så hoppas ja att även hon ska få sin dröm uppfylld..hon skriver med en värme o rakt ifrån sitt hjärtat... hon är en underbar, varm o fantastisk tjej som ja hoppas inte tappar hoppet om drömmen om ett barn...

Tack för allt..


 
 
Sofia

Sofia

31 augusti 2010 22:07

Vill skicka över en KRAM och samtidigt tacka för det du skrivit.

Ha de bäst!

http://www.3barnsmamma.bloggplatsen.se

Ellen

1 september 2010 17:17

En kram är aldrig fel så den tar ja mer än gärna emot....

Skickar över en till dig oxå...

 
Jenny

Jenny

1 september 2010 21:59

Tack söta fina du för det du skrev. Jag sitter här och ler i vårt nya hus. Det känns verkligen som att vi känner varandra och jag hoppas också få ha dig kvar som vän lääääääääääänge till, vi har gett varandra stöd i vått och torrt:o))

Mängder med kramar!

http://www.barnlangtan.se

 
NInna

NInna

2 september 2010 23:51

Käraste Ellen, stort TACk för denna utmärkelse! Det värmer gott i själen att ha hittat fina vänner, tjejer "som fattar", dom du! Hoppas vi kan ses IRL någongång, kanske med Jenny :-)

Tack än en gång för alla dina fina ord och rara tankar!

Hoppas jag kan återgälda dig på någotvis :-)

Varmaste kramen Ninna

http://www.villblimammanu.blogspot.com

Ellen

4 september 2010 10:15

Det gör du.....bara att du finns där ger mig stöttning....

Vi har båda förlorat nån vi älskat o som har stått oss väldigt nära...

Vi har båda kämpat om samma dröm...o ja vill vara ditt stöd så som du har varit mitt...

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - Tisdag 6 feb 14:57

Vi har ju skaffat skatter o det har verkligen inte varit nån dans på rosor (varför man nu säger så för det rosor är ju taggiga o jävliga) men hur som så har det inte varit bra..det började med att ja kastrerade katterna o då visade det sig att på den...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 16:45

Herregud...ja nu kan vi i alla fall inte säga att vi inte fick en vit jul eller vinter för den delen...men känner att det räcker nu...just nu så har vi 5 plusgrader solen har lyst och en hel del av snön har försvunnit men också gett stora vattensamli...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 15:47

Här är det sjukstuga deluxe..nja kanske inte riktigt så illa men det har varit..började med att Livia fick lite ont i huvudet o halsen i torsdagskväll..kände sig inte jättesjuk på fredag men valde att stanna hemma o det var väl tur det för POFF från ...

Av Ellen - Tisdag 16 jan 14:39

Halva januari har gått o det var över 1 månad sen som ja skrev nåt här...sa att ja skulle bli bli bättre på att skriva o det såg vi ju hur det gick med det....men å andra sidan så kan man ju inte tvinga fram nåt att skriva om, om man inte kan vill el...

Av Ellen - 9 december 2023 15:11

Endast 22 dagar kvar av 2023...även detta året har varit en speciellt år..så mycket elände som har hänt/händer i Sverige och i övriga länder...krig...dödskjutningar...bränder av olika de slag...ja det har varit så mycket neagtiva händelser så man ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards