Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Ellen - 26 oktober 2010 12:34

Ja ja vet inte...men det känns som om ja stod stilla..det händer inget i mitt liv...ja umgås knappt med nån känns det som...kan ju bero på att en del av dem som ja har umgåtts med tidigare har återgått till sina jobb efter att  mamma-ledigheten har tagit slut....

 

Sen så har en del av dem vi umgås med varit sjuka...antingen förkylning eller magsjuka som härjar nu...

 

Ja känner mig ensam, tråkig, ingen ork men ja är ju som ett batteri..behöver laddas upp då o då för att orka gå vidare...o känner nu att det har varit lite för lite av den varan...

 

Visst så har ja umgåtts med min make o mina barn i helgen som var men det är inte detsamma eftersom ja träffar dem varje dag...ja behöver ny energi från andra människor...så ja hoppas att ja kommer på nåt att göra nästa vecka då det är höstlov för Alice...

 

Ja mår inte psykiskt dåligt som ja ibland kan göra...att ja liksom bara vill skrika o lämna allt...men går det för länge så kanske ja tids nog känner så....men ja får se om ja inte kan försöka att åka o hälsa på nån eller om nån kan komma hit...

 

Ja vill inte känna mig gammal, grå o tråkig i förtid...

 

     


Utan ja vill känna mig glad, ung, lycklig osv...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards