Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Ellen - 18 oktober 2010 22:31

Ett program som går kl 22:00 på tv 3..idag handlar det om fyra par som hittat kärleken på oväntat håll och får slåss mot fördomar från både nära och kära och folk på stan.

 

Dorothy hittade kärleken i en man som klär sig som Peter Pan o till vardags så klär de sig som älvor..

 

 Kari blev kär i sin kusin Kyle.

 

Jeremy föll pladask för kortväxta Christianne och idag har de en liten dotter tillsammans – mot alla odds då graviditeten innebar stora risker.

 

Cyndi förälskade sig i Michael som tidigare var kvinna..

 

Det finns människor som ser det inre före det yttre...det finns människor som gillar det som är annolunda...det finns som blir kära i sina "egna"..ja det finns människor till allt..

Av Ellen - 18 oktober 2010 14:32

Polisen:
 - Ni körde alldeles för fort!

 Kvinnan:
- Oh, jag förstår.

 Polisen:
 - Kan jag få se körkortet!

 Kvinnan:
- Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget.

 Polisen:
 - Har ni inget?

 Kvinnan:
- Jag har förlorat det fyra gånger, för att ha kört onykter.

 Polisen:
 - Kan jag i stället få se registreringsbeviset!

 Kvinnan:

 - Tyvärr inte.

 Polisen:
- Varför inte?

 Kvinnan:
 - Jag har stulit bilen.

 Polisen:

 - Stulit den?

 Kvinnan:
 - Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar.

 Polisen:
 - Vad har ni gjort sa ni ?

 Kvinnan:
 - Delarna av honom ligger I plastpåsar I bagageutrymmet, ifall ni vill kolla.

 Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt därifrån, och ringer efter  förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar,och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol.

 Polis 2:
 - Kan ni gå ur bilen!

 Kvinnan:
 - Är det något problem?

 Polis 2:
 - Min kollega har sagt att ni har stulit den här bilen, och mördat ägaren.

 Kvinnan:
 - Mördat ägaren?

 Polis 2:
 - Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan!

 Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget.

 Polis 2:
 - Är det här er bil?

 Kvinnan:
 - Naturligtvis, här är registreringsbeviset.

 Polisen är alldeles tyst.

 Polis 2:
 - Min kollega säger också att ni inte har något körkort.

 Kvinnan gräver I handväskan, tar upp sin plånbok, och räcker sedan över körkortet.

 Polis 2:
 - Jag måste medge att jag är konfunderad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen, och mördat ägaren!

 Kvinnan:
 - Jaha, och snart påstår han väl att jag körde för fort också ? ? ?


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards