Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Diskutera aldrig med en kvinna....

Av Ellen - 18 oktober 2010 14:32

Polisen:
 - Ni körde alldeles för fort!

 Kvinnan:
- Oh, jag förstår.

 Polisen:
 - Kan jag få se körkortet!

 Kvinnan:
- Jag skulle gärna ge er det, men jag har inget.

 Polisen:
 - Har ni inget?

 Kvinnan:
- Jag har förlorat det fyra gånger, för att ha kört onykter.

 Polisen:
 - Kan jag i stället få se registreringsbeviset!

 Kvinnan:

 - Tyvärr inte.

 Polisen:
- Varför inte?

 Kvinnan:
 - Jag har stulit bilen.

 Polisen:

 - Stulit den?

 Kvinnan:
 - Jaa, och jag har dödat ägaren och styckat honom i bitar.

 Polisen:
 - Vad har ni gjort sa ni ?

 Kvinnan:
 - Delarna av honom ligger I plastpåsar I bagageutrymmet, ifall ni vill kolla.

 Polisen tittar på kvinnan, backar långsamt därifrån, och ringer efter  förstärkning. Inom några minuter kommer ytterligare fem polisbilar,och ett polisbefäl närmar sig med dragen pistol.

 Polis 2:
 - Kan ni gå ur bilen!

 Kvinnan:
 - Är det något problem?

 Polis 2:
 - Min kollega har sagt att ni har stulit den här bilen, och mördat ägaren.

 Kvinnan:
 - Mördat ägaren?

 Polis 2:
 - Ja, kan ni vara snäll och öppna bagageluckan!

 Kvinnan öppnar luckan, men där finns inget.

 Polis 2:
 - Är det här er bil?

 Kvinnan:
 - Naturligtvis, här är registreringsbeviset.

 Polisen är alldeles tyst.

 Polis 2:
 - Min kollega säger också att ni inte har något körkort.

 Kvinnan gräver I handväskan, tar upp sin plånbok, och räcker sedan över körkortet.

 Polis 2:
 - Jag måste medge att jag är konfunderad. Min kollega har berättat att ni inte har något körkort, inget registreringsbevis, att ni har stulit bilen, och mördat ägaren!

 Kvinnan:
 - Jaha, och snart påstår han väl att jag körde för fort också ? ? ?


  

 
 
Lilla Jag

Lilla Jag

18 oktober 2010 17:57

Hahahaha, den va bra :) Tack för din gratulation. Kul att du hittade till min blogg, självklart får du länka. Vad fint du gjort med Rosa Bandet! Kommer att följa dig och ditt liv :)
Kram!

http://hurskadetgo.blogspot.com

Ellen

18 oktober 2010 21:57

Tack för att du tyckte om mitt utseende på bloggen..=0)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - Tisdag 6 feb 14:57

Vi har ju skaffat skatter o det har verkligen inte varit nån dans på rosor (varför man nu säger så för det rosor är ju taggiga o jävliga) men hur som så har det inte varit bra..det började med att ja kastrerade katterna o då visade det sig att på den...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 16:45

Herregud...ja nu kan vi i alla fall inte säga att vi inte fick en vit jul eller vinter för den delen...men känner att det räcker nu...just nu så har vi 5 plusgrader solen har lyst och en hel del av snön har försvunnit men också gett stora vattensamli...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 15:47

Här är det sjukstuga deluxe..nja kanske inte riktigt så illa men det har varit..började med att Livia fick lite ont i huvudet o halsen i torsdagskväll..kände sig inte jättesjuk på fredag men valde att stanna hemma o det var väl tur det för POFF från ...

Av Ellen - Tisdag 16 jan 14:39

Halva januari har gått o det var över 1 månad sen som ja skrev nåt här...sa att ja skulle bli bli bättre på att skriva o det såg vi ju hur det gick med det....men å andra sidan så kan man ju inte tvinga fram nåt att skriva om, om man inte kan vill el...

Av Ellen - 9 december 2023 15:11

Endast 22 dagar kvar av 2023...även detta året har varit en speciellt år..så mycket elände som har hänt/händer i Sverige och i övriga länder...krig...dödskjutningar...bränder av olika de slag...ja det har varit så mycket neagtiva händelser så man ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards