Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Ellen - 12 juni 2011 21:23

Ja har ju känt mig nere ett tag..ja vet inte vart ja står i livet...eller vart ja o Henrik står...men detta kan ni ju läsa om i ett tidigare inlägg..


Men hur som helst så kände ja att ja var tvungen o åka hemifrån så igår åkte ja hem till A (killen ja nämde om i tidigare inlägg)...vi satt o pratade om allt mellan himmel o jord..han bjöd på mat..vi käkade o samtalen flöt på...


Efter ett tag så drog vi oss inåt (satt på balkongen) för kylen gjorde sig påmind... satt i soffan o allt var oskyldigt...men ja vet inte hur det gick till egentligen mer än att vi kom varandra allt närmare o till slut så sitter vi där o håller handen..hans tumme smeker min hand..sen lägger han armen om mig o smeker varsamt min högra arm...


Ja kan inte rå för det men ja njuter av hans beröring...hans varma kropp nära min...hans hand som varsamt rör vid min arm...hans blick o kroppspråk som säger mer än 1000 ord...


Men klockan gick o ja var till slut tvungen o lämna denna varma famn som egentligen ville att ja skulle stanna kvar...ja var hemma stax efter 4 imorse..Henrik hade vaknat o vart lite orolig när inte ja låg brevid eller att bilen var hemma...men i samma sekund så kom ja hem...så han var vaken när ja kom...


Han frågade om ja hade haft det kul o ja svarade ja..sa att ja hade varit hemma hos A o sett på skräckfilmer (vilket vi oxå hann med så ja ljög inte)


Men idag så har ja haft A på hjärnan hela dagen...han vill liksom inte försvinna... ja längtar redan tills nästa gång ja får träffa honom (förhoppningsvis så blir det om 3 veckor...sjukt va??)


Ja vet inte hur ja känner mig inombords..en del av mig tycker att det är helt okej medans en annan del tycker att ja är otrogen otrogen otrogen...vilket ja är...ja kan inte ljuga för mig själv...


Men ändå så känner ja ingen skam i kroppen...eller jo det gör ja...ja skäms för att ja inte skäms mer än vad ja borde...


Men han ger mig ju ALLT det där som ja önskar att Henrik kunde ge mig...som han en gång i tiden gav mig....


Ja vet inte vad ja ska göra..ja vill inte ha nåt förhållande med A eller sexet

han är inte min typ på den nivån...men när det gäller allt detta andra ja skrev om då är han perfekt...han vet vart mina svaga punkter är...han dök upp nu när ja som mest behöver det o är som mest sårbar...


Men vad gör man när frestelsen blir för stor o man inte kan stå emot???



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards