Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Ellen - 28 juni 2011 21:41

Mill liv känns så tomt o meningslöst just nu att ja inte ens kan hitta de rätta orden o skriva ett inlägg....

Av Ellen - 28 juni 2011 12:46

Har haft klåda i ögonen sen i förrgår...det har varit lite värre i det högra...

.igår när ja skulle iväg o klippa mig så var ja tvungen o säga till hon som skulle klippa mig att ja hade inte varit i slagsmål under helgen...men mitt öga såg ut som det hade fått sig en 7 rejäla ronder...


Idag var det lite bättre men ögat var lite geggigt imorse...så ja tänkte väl att det är väl lika bra o ringa till vc så man kanske kan få nån salva alt. droppar...


Vill ju inte se ut som en slagskämpe till helgen när ja ska både på födelsedags

kalas x 2 o fest...då vill man vara fin...


Så ja fick en tid..o träffade en läkare som inte kunde säga riktigt om det var en infektion eller om det helt enkelt allergi..men hur som helst så fick ja ögondroppar med antibiotika i för misstankar om infektion som ja skulle ta 3 ggr om dagen i 5-7 dagar...så hade det inte blvit bättre tills på fredag så skulle ja höra av mig igen så fick de göra mer tester vad klådan beror på...


Skulle även ta 1 allergitablett om dagen oxå...så nu är det bara o avvakta o se..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards