Alla inlägg den 16 september 2011

Av Ellen - 16 september 2011 21:00

Lille Pelle frågar sin mormor hur gammal hon är. Men hon säger lite undvikande:

 

- Njaa, det vill jag helst inte tala om!

 

Men Pelle ville veta. Men mormor svarade bara:

 

- Jag vet inte! Pelle sa att hon kunde väl dra ner trosorna och titta efter. ...

 

Mormor blev alldeles förskräckt över att den lille kunde vara så fräck.

 

- Fy på dig pojk... Du ska inte vara så där fräck!

 

Men då sa Pelle:

 

- Men i mina kalsonger står det ju 7-8 år......

 

   

Av Ellen - 16 september 2011 20:51

Idag har ja o Livia varit på tur med T...vi var först te ÖB...sen åkte vi till Bergvik...köpte nya gummistövlar till Livia för de hon har, har spruckit så det fick allt bli ett par nya...


Strosade runt...köpte väl lite saker men inget nämnvärt...åt mat på Gyllene Måsen..innan vi åkte hem så tog vi en fika..o det var så gott med kaffe.,...o speciellt med kardemummamjölk...det är verkligen gott o ha i kaffet...


Efter ja kom hem så har ja lagat mat....bakat bröd till våran fest imöra...

matat hönsen...varit till svärmor o lånat bål o salladsskålar....haft fredagsmys med Alice o nattat barnen...så nu får ja några minuter framför datorn...helst skulle ja ville slänga mig i soffan o glo på tv men eftersom vi ska ha fest imöra o blir så många så fick vi bära ut soffan på altan...


Så den kommer ja inte få ligga i förrän på söndag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards