Alla inlägg den 26 september 2011

Av Ellen - 26 september 2011 18:06

 

Tänker på dig...skickar mina allra varmaste tankar till dig....

Av Ellen - 26 september 2011 16:50

Nasse till Nalle Puh: -Hur stavar man till kärlek?
Nalle Puh svarar: -Man stavar inte, den känner man ♥


**********


Nalle Puh o Nasse sitter på en klippa med utsikt över havet.
plötsligt vänder sig Nasse och ser in i ögonen på Puh,
och börjar gråta.
Puh ger honom en varm kram o håller hans tass i sin tass.
Så frågar Nasse, "Kommer du alltid att älska mig, Puh?
Puh fäller en liten tår i havet, och säger:
"Nasse, den dagen du hittar den tåren igen, då ska jag sluta älska dig"


**********


Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet.
Plötsligt frågar Nasse: "Puh, vi har fått två händer för att hålla, två ben för att gå, två ögon för att se, två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta?"
Puh tänker en liten stund och svarar:
"Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta" ♥


**********

 

 

 

Av Ellen - 26 september 2011 16:46

Oftast så brukar det bara vara 4 bokstäver..av alla möjliga slag...men nu så fick ja ett ord...under säkerhetskoden för kunna logga in på min blogg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards