Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Ellen - 5 juli 2012 23:53

Har haft problem med ena näsborren...den har liksom svällt upp....infektion av nåt slag...hade så för 2 år sen...så då var ja till vc...2 ggr...fick första gången en salva som inte hjälpte sen fick ja pencillin....de trodde då att ja hade hårsäcksinflammation eller nåt sånt....


Men hur som helst så har ja fått tillbaka samma problem så ja fick besöka vc idag...


Doktorn ja fick träffa var en AT-läkare...ja hur gammal kunde han ha varit?? skulle tippa runt 28 - 30 år...såg bra ut...var mycket trevlig...


Nu är det inte så att ja känner nån som helst erotisk känsla eller extra pirr i kroppen när ja går till vc men idag funderar ja på om ja inte gjorde det...ja inte nåt erotiskt men lite pirr..från denna trevliga unga AT-läkaren..


Vi gick in på ett litet rum...ja satte mig i ena stolen o han på andra...o nu är det ju så att näsan sitter ju väldigt nära ansiktet o man måste ju komma nära för att se..men så nära som vi var varandra idag, så nära var ja inte med läkaren sist ja fick näsan kollad...


Han flyttade sig närmare...hans ena ben mot mitt o den andra mellan..ja nu lät detta säkert jätteskumt

men det var typ hans ben..mitt ben..hans ben o mitt ben...sen för att se bra med lampan  o instrument så kom han allt närmare...så ja kunde t.om känna hans varma andedräkt mot min mun/kind.. (själv vågade ja knappt inte andas för ja hade ätit vitlök igår men var till slut tvungen o be om ursäkt för min ev dåliga andedräkt...men han bara skrattade o log o sa: ingen fara)...


Sen reste han sig upp..stod fortfarande väldigt nära... mellan mina ben o började massera min nacke...sakta i backarna...nu tänker ni säkert men va fan blir det av detta?? låter som rena porrfilmen men han började faktiskt "massera" mig bak i nacken o framåt mot halsen...men det var ju i medicinskt syfte....han kollade om ja var spänd/svullen i nacken /på halsen eftersom min halsmandel är sväld o ömmar...


Men trots att allt som skedde var medicinskt undersökning så kunde ja inte låta bli o inte känna lite pirr i kroppen att ha honom så nära..hans andedräkt mot min mun/kind...hans varma lena händer på min hals..mina kinder...


Ha ha ha....detta låter säkert jättedumt..men ja kan inte hjälpa det.....ja är väl oxå en människa...med behov o känslor  ...trots att det var kanske inte det mest tippade stället man skulle känna pirr i kroppen...


Men ja kan erkänna att mötet slutade med "tårar"...han fick gå o rådfråga en annan läkare som oxå kom o titta (hade tur att det var han som kollade min näsa sist) men han var inte alls lika varsam som AT-läkaren utan när han kollade med samma lampan o samma instrument så kände ja varken hans varma andedräkt, närheten eller pirr i kroppen men däremot kände ja smärta (dock inte med flit utan han behövde ju se o med en infektion så blir det lätt ett AJ) i näsborren när han "kollade runt" så till slut så fick ja säga AJ....o efteråt när han var klar så sa ja: oj oj ja vart ju alldeles tårögd ju (o så torkade ja bort lite tårar i ögonvrån)..de skrattade lite...både läkaren o AT-läkaren.. men inte för att det gjorde ont utan lite ömt så där...o ja skratade ju oxå...lite smått..vi hånskrattde inte precis..


Sen gjorde han upp med AT-läkaren att vi skulle testa en salva först innan ev penecillin..så när den andra läkaren hade gått så satte sig AT-läkaren mittemot mig o berättade med en varm, glad, trevlig o mjuk röst om vad ja skulle göra...hur ja skulle använda salvan..o om den inte hjälpte inom några dagar så skulle ja komma tillbaka... 


Men sen så tog undersökningen slut o det var dags att lämna rummet..men innan vi lämande rummet så möttes våra händer i ett varsamt handslag..


Vem kunde tro när ja gick till vc idag att ja skulle få känna så som ja gjorde....inte ja i alla fall  




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards