Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Ellen - 14 juli 2012 22:19

Idag är det 5 år sen ja stod i kyrkan o sa JA till Henrik...men tyvärr så känns inte denna dagen lika glad o lycklig som då...


Förra året "firade" ja bröllopsdagen på annat håll...visserligen så var det inte så bra mellan mig o Henrik då men det gjorde ju inte bättre att Henrik åkte bort o glömde totalt bort våran sk gemensamma dag...ja var inte ute efter blommor, presenter eller choklad...utan det hade räckt gott o väl med ett mess där det stod "ja älskar dig" men inget...ingenting...han hade glömt bort...


Idag glömde han inte bort...men han valde en annan före mig..visserligen så skulle vi väl inte fira nåt speciellt men nån sorts uppvaktning kunde man väl få...visst han sa imorse "Grattis på bröllopsdagen" gav mig en snabb puss innan han drog iväg....våran bröllopsdag har han firat tillsammans med ett gäng grabbar...de är nämligen ute på svensexa då en kompis till oss ska gifta sig nästa helg....


Så än en gång fick ja fira dagen själv...ja barnen har ju varit hemma...men det var ju inte dem ja gifte mig med utan deras far...


Självklart så fick han följa med på svensexan men ibland så känner ja att han kunde väl tänka till lite själva oxå...o speciellt när han glömde bort våran bröllopsdag förra året..det borde påminna honom lite extra tycker ja....o det var inte roligt...ja vart jätteledsen förra året o ska ja vara ärlig så är ja faktiskt lite ledsen idag oxå...att ja än en gång fick "fira" vår bröllopsdag i min ensamhet...


Vem vet...nästa år kanske ja gör samma sak...om ja då ens har en bröllopsdag att "fira"...



 




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards