Direktlänk till inlägg 16 april 2016

När är det min tur?

Av Ellen - 16 april 2016 23:11

Ja vet snart varken in eller ut..vet inte vart ja ska börja…o varför ska allt hända??


När ska ja få känna mig glad o lycklig o slippa känna en ständig oro för allt o alla??


Ja önskar så att hade nån som ja kunde prata med..o Henrik förstår int… han menar på att ja kan inte oro mig för allt o alla..menar på att ”ja ska släppa det, det är inte ditt problem eller det handlar inte om dig”..


Nej allt handlar inte personligen om mig men det handlar ofta om de ja bryr mig om…om t.ex  pappa o min bror…mina barn….mitt liv…eller om hur ensam o ledsen ja känner mig…


Ja har väntat så länge på att något eller nån ska komma o hjälpa mig upp ur detta svarta hålet men det verkar bara som  hålet blir större o större o ja faller allt längre ner…


Ja försöker hålla humöret uppe…ja försöker vara stark…ja försöker låtsas att ja har många vänner…ja försöker leva livet som  om ja inte hade några problem alls här i världen…

 

Men om ärligheten ska fram så är ja varken glad eller lycklig….mitt hjärta värker o tårarna rinner nerför mina kinder när ingen ser så ja är långt ifrån stark….

 

Vänner?? Ja ja har vänner som ja säger hej till men ja har inga vänner som ringer, messar eller hör av sig på ett eller annat vis för ingen vill av nån okänd anleding umgås med mig…..o ja försöker stå  emot o höra av mig till dem för det känns som ja ”tigger o ber” att de ska umgås med mig…för den enda gången som ja umgås med nån är för att ja har frågat aldrig tvärtom….


Ja kan inte hjälpa men  ja ser inte så mycket glädje i/av mitt liv för tillfället (jo ja älskar mina barn o Henrik o de är mitt allt utan ja syftar på livet utanför)


Ja saknar det där livet utanför då man kände sig behövd…älskad…omtyckt…glad…livglädjen…då man inte hade så mycket tankar o inte grubblade så mycket i synnerlighet inte när natten kom…när man slapp känna en massa oro…. när inte tårarna kom så ofta o speciellt inte av samma orsak..


Saknar livet då ja var nån…för som ja känner just  nu så är ja ”ingen”..


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellen - Tisdag 6 feb 14:57

Vi har ju skaffat skatter o det har verkligen inte varit nån dans på rosor (varför man nu säger så för det rosor är ju taggiga o jävliga) men hur som så har det inte varit bra..det började med att ja kastrerade katterna o då visade det sig att på den...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 16:45

Herregud...ja nu kan vi i alla fall inte säga att vi inte fick en vit jul eller vinter för den delen...men känner att det räcker nu...just nu så har vi 5 plusgrader solen har lyst och en hel del av snön har försvunnit men också gett stora vattensamli...

Av Ellen - Tisdag 23 jan 15:47

Här är det sjukstuga deluxe..nja kanske inte riktigt så illa men det har varit..började med att Livia fick lite ont i huvudet o halsen i torsdagskväll..kände sig inte jättesjuk på fredag men valde att stanna hemma o det var väl tur det för POFF från ...

Av Ellen - Tisdag 16 jan 14:39

Halva januari har gått o det var över 1 månad sen som ja skrev nåt här...sa att ja skulle bli bli bättre på att skriva o det såg vi ju hur det gick med det....men å andra sidan så kan man ju inte tvinga fram nåt att skriva om, om man inte kan vill el...

Av Ellen - 9 december 2023 15:11

Endast 22 dagar kvar av 2023...även detta året har varit en speciellt år..så mycket elände som har hänt/händer i Sverige och i övriga länder...krig...dödskjutningar...bränder av olika de slag...ja det har varit så mycket neagtiva händelser så man ork...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards