Alla inlägg under november 2008

Av Ellen - 14 november 2008 23:39

Tänkte snart gå o lägga mig...måste vara pigg imorgon då ja ska iväg på 60-års kalas..

Men ja hoppas att nån inom snar framtid vill "titta in" på min blogg...

visst så kanske den är lite tråkig i början men det ska bli bättre... hoppas ja..

Men ni får tänka på att ja är nybörjare...så snälla...ställ inte allt för höga krav på mig...inte än i alla fall...


Natti, natti....

Av Ellen - 14 november 2008 23:28

Det kan nog vara lite svårt i början att komma igång..innan man vet vad man ska skriva om...


Egentligen så har ja väl väldigt mycket att prata om...vad som har hänt under mitt 30-åriga liv...men ja vill ge mig själv en mjukstart..


Ja har ju ingen aning om nån ens kommer att titta in på min sida..vad har ja som kan intressera nån annan??..men ja kan ju ha fel...eller rätt?


Men tids nog så ska ja smått börja berätta hur det är o vara ofrivilligt dömd....då man inte kan bli med barn fast att man vill sååååååå gärna...

Av Ellen - 14 november 2008 23:15

Det är första dagen....i bloggandet menar ja..


Ja har nyss skaffat mig denna blogg..alla pratar om olika bloggar men ska ja vara ärlig så vet ja inte så mycket om det...mer än att det är som en dagbok på nätet..


Men ja får väl ge den en chans...vem vet...det kanske passar mig alldeles utmärkt...


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards