Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Ellen - 1 juni 2010 14:28

Ja ni läste rätt...det är precis vad ja har...i den högra näsborren...

 

Har haft så nån gång förut men denna gången så tyckte ja näsborren hade svällt ihop mer än tidigare o sen så tyckte ja att det var på tiden att ta tag i det hela så man får bort skiten...

 

Så ja ringde imorse kl 8 o fick en tid 9:40..körde Alice till dagis o sen raka vägen till vårdcentralen...betalade 150:-...gick in o satte mig...o hux flux så var det min tur..fick nog vänta i max 5 min o det hör inte till vanligheten...

 

Kom in i ett rum...han lös med en lampa i den friska näsborren o sen den som har svällt igen o sa:

 

- Du har en infektion i näsan...du ska få en slva o smörja med o har det inte blivit bättre tills i övermöra så får du komma tillbaka o vi får ge dig pencillin...

 

Tack o hej...detta tog väl max 2 min kändes det som..

 

Kom ut o gick förbi de andra som satt i väntrummet där ja typ 2 minuter tidigare hade suttit så de måste nog funderat på vad ja hade där o göra när det gick så snabbt...

 

Hon som satt i receptionen (en ja känner ) t.om hon sa:

 

- Är du redan klar????

 

Gick till Apoteket o hämtade ut salvan som ja ska smörja med 4 ggr/dag i 10 dagar...

 

Så hittills så har min högra näsborre kostat mig 322:-

 

O ja får inte peta i näsan...åååå om ni bara visste hur möe ja skulle vilja det..dels att det kliar ibland o sen att näsborren blir tät o det känns som det skulle sitta en jättesnorkråka längst in i näsan som man verkligen skulle vilja peta bort...

 

  

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards