Alla inlägg under juni 2011

Av Ellen - 5 juni 2011 19:10

Får man känna lust, åtro o uppskattning från en annan när man är gift??


Om man har närkontakt o då menar ja inte närkontakt som i sex o hångel 

utan närkontakt att man står nära..kankse har en hand på den andres rygg/

axel när man pratar...händer som nuddar händer...dansa tryckare..blickar som möts...är man otrogen då??


Ja har tidigare skrivit om att ja har en beundrare...har även fått det bekräftat från personen i fråga att han är intresserad av mig även att det nästan har gått 1 år sen vi träffades för första gången..


Men han vet att ja är gift o har 2 barn...o att ja är VÄLDIGT VÄLDIGT upptagen men om det inte vore så, så skulle han fråga om vi inte skulle gå på dejt...


Igår var ja ute på galej...det var ja, N , J o A....det är A som är min beundrare...kvällen flöt på o vi hade förfest innan vi drog in till Karlstad...ja hängde ihop mestadels med A...han är trevlig, snäll, ett nytt ansikte o nya åsikter...ja ja känner just nu att mitt liv är för enformigt o trist o ja vill jättegärna lära känna nya människor..känner att ja behöver en ny kompiskrets o det får gärna ingå en o annan kille i den...A är en kille som ja skulle kunna åka hem till o dricka kaffe..


Men under kvällen så fanns det nån slags dragning mellan mig o A...ja ja gjorde absolut inget dumt som t.ex att vi kysstes eller nåt sånt...men det hände att våra händer rörde vid varandra...även kind mot kind (fast det berodde ju mer på att musiken var så hög o skulle man höra vad den andre sa så var man tvungen o vara nära örat...)


Han önskade att situationen var annorlunda o att ja inte var upptagen..men vi har pratat om detta o han vet o ja vet vart vi står...tyvärr (för hans del) så kan ja inte besvara det han känner för mig..


Men ja kan heller inte låta bli o känna lust o åtro för denna mannen..men det är ju för att han visar sitt intresse för mig...han ger mig komplimanger...han rör vid mig på ett ömt o kärleksfullt sätt...han ser på mig med en varm blick...han säger de rätta orden o han önskar att allt vore annolunda...


Igår dansade vi tryckare...tätt tätt ihop...han smekte varsamt min arm o även lite i nacke...just då kändes det så underbart...ville inte att det skulle ta slut..(han höll t.om på o missa bussen hem bara för att få stanna kvar hos mig)


Men bara för att ja är gift så måste ju kunna få dansa med en annan man utan att man är otrogen???


Men får ja känna som ja gör...får våra händer mötas....får han smeka min 

arm eller nacke ...får våra blickar mötas..får vi ens diskutera att "tänk om"....får ja hålla om en man utan att detta innebär att ja är otrogen??


Ja vill inte vara otrogen...ja älskar Henrik...o ja vill inte ge upp det vi har...men det var länge länge längesen som ja kände så här som ja gör tillsammans med A...


Han väcker pirret inom mig...han uppskattar mig...han är nyfiken på mig....han vill ha mig...det där är väl nåt vi alla vill ha i ett förhållande men efter många år tillsammans o 2 barn så finns inte det där pirret kvar kvar..i alla fall inte i vårat förhållande...vi går i samma gamla banor..dag ut o dag in...


Ja tycker att Henrik tar mig för givet o uppskattar inte mig på det viset som ja hade velat...när vi träffades så ansträngde han sig men sen fick han fast mig på kroken o då behövde han inte anstränga sig längre...för nu finns ja där o då behövs det ju inget mer..men för att hålla ett förhållande i liv så kan man inte släppa taget helt...


Han ser mig inte på det sättet som A ser mig... A ser mig som nåt vackert o underbart...Henrik ser mig bara som en i familjen.. (det är så det känns i alla fall)..ska ja vara ärlig så känner ja mig mer som en hushållerska än som en fru o älskarinna...


Vi alla behöver uppskattning..känna lust o åtro...känna att man är älskad o att man betyder nåt för den andre...


Visst ja kanske inte bjuder till ja heller alla ggr när det gäller mellan mig o Henrik men ja försöker o ja har pratat med Henrik om detta att vi måste bli mer rädda om varandra o visa uppskattning...men det händer inget mer än så...bara massa tomma ord..


Men runt Henriks liv så kretsar bara jobb jobb jobb o åter jobb...medans barnen kretsar runt mitt...


Ja vet att ja o A aldrig kommer att bli ett par eller nåt sånt...vi är för olika, ja älskar Henrik  osv men ja älskar att få den uppmärksamheten som A ger mig..han ger mig det ja saknar mellan mig o Henrik...det ja önskar att Henrik gav mig..


Redan nu så längtar ja till nästa gång ja får prata med A...längtar tills ja får träffa honom igen...få känna att ja lever o att nån ser mig...


Men ja vill även tillägga att ja absolut INTE utnyttjar honom eller leker med hans känslor...vi vet båda...som han skrev i ett mess ja fick idag...


Först tackade han för en kul kväll..det var längesen han hade så trevligt..

vilket glädjer mig att han tyckte...sen hade ja i ett tidigare mess som ja hade skickat till honom berättat att N hade skällt ut mig lite för hon tyckte att ja o A var lite för "intima" då vi bl.a hade dansat tryckare..


N frågade om A verkligen hade koll på sina känslor o om ja verkligen visste vad ja gjorde...

 

Men sen så hade han skrivit i messet att kram hit o kindpussar dit, vi vet ju var gränsen går...o ja vet vart gränsen går..tror ja...eller är det så att ja är otrogen fast att ja själv inte tycker det...o det Henrik inte vet har han ju inte ont av...eller hur??..ja kan inte berätta för Henrik det ja känner för A..hur han påverkar mig men inget har ju hänt så egentligen så finns det ju inget att berätta...


Det är ju inte så att ja ljuger utan Henrik vet ju om att A var med ut igår...

men sen vet han inget mer..(men ja har ju inte träffat honom knappt idag heller..han o 4 andra killar var in o åt nu på kvällen (hämtpizza) o då är det ju inte läge o berätta om sin utekväll..


Men har ja inte rätt o få känna mig lite levande igen o det är ju det A får mig att känna...har ja inte rätt att få känna en viss lust i kroppen när han rör vid mig eller få känna värmen inombords när han ser på mig??


Eller kanske inte??


Av Ellen - 1 juni 2011 22:57

   Peter, Martin o Simon...


Peter Orrmyr, 33 år gammal, bor i Göteborg o jobbar som köksmästare...


Martin Granetoft, 22 år gammal, bor i Hörby o jobbar som badvakt o modell...


Sist men definitivt inte minst:


Simon Danielsson, 29 år gammal, bor i Umeå o jobbar som snickare...


Ja ja tycker väl egentligen att de är värdiga vinnare alla tre..men får ja önska så skulle ja vilja att Simon vann...



Av Ellen - 1 juni 2011 22:33

Ikväll så vart det bebis....de behöll L idag o nu ikväll så födde hon en liten


 


son på 54 cm o 3625 gram...


Ja har inte hört ifrån L själv hur det hela gick men vi fick veta ifrån den stolta fadern att han hade blivit pappa till en liten son....


Ja riktigt längtar tills de kommer hem o har installerat sig så vi får åka dit o klämma, känna, lukta o snosa....mmm...


Grattis än en gång....

Av Ellen - 1 juni 2011 11:52

En läkare på tv förklarade hur man finner inre frid.

Det är att avsluta det man påbörjat.

Så Jag såg mig omkring i huset o började med saker som Jag ännu inte avslutat, typ en flaska Gin, tömde den påbörjade flaschkan Baileys, en pava Råm, ett pås shipps, ½ kladkak ohc enassk ckohldad.

Du sha bar a veeta hurr jekkla brar Ja måR nu.

VA snell å snikka de hervidaer til de somm behovre innner frii takc...♥!!


 

Av Ellen - 1 juni 2011 11:39

Skrev tidigare om min kompis som fick barn för 11 månader sen att hon ev kan vara med barn..så igår var hon iväg till mvc o testade sig..


O fick ett svar som hon inte var beredd på men innerst inne så visste hon oxå att det kunde vara så...


Alltså att testet var positivt...så om allt går väl så kommer de få barn nästa år...men det är så tidigt nu så man vet aldrig...


Men går allt enligt planerna så kommer hon att bli 2 barns mamma inom loppet av ca 1,5 år...snabba puckar må ja säga...


Hon kände blandade känslor inför detta men ändå väldigt glad...men ja själv skulle inte vilja byta med henne...tänk om en annan skulle få en liten nu när Livia är som vildast o som mest bänglig...


O ja tror inte S´s son kommer vara nåt lugnare han för han är redan en vildbasing nu...men men...vi får väl se...


Men ja har ännu inte vågat tro på detta ännu så ja avvaktar tills det är mer officellt...så det inte är så att hon skämtar med mig...men eftersom ja inte fick säga nåt så kan ja ju inte fråga hennes mamma eller syskon...

Av Ellen - 1 juni 2011 11:35

Har berättat i tidigare inlägg om L som ska ha barn men sist hon var iväg så var hon inte redo för att bli igångsatt men idag så ska hon iväg igen...


O ja håller tummarna HÅRT att hon är redo o att de kommer att få se sitt efterlängtade barn...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Välkommen till min gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards